miercuri, 26 ianuarie 2011

Ziua Unirii.....

si apocalipsa marii dezbinari.Ca mitingist irait in 90-91, nu mi-am permis si nu am permis,cand conduceam mitingurile si marsurile , injosirea in vreun fel a valorilor Nationale ale Romaniei.La Iasi si Focsani urlete si huiduieli se suprapuneau peste Desteaptate Romane. din somnul ce de moarte.. si s-a vazut cat de crancena a fost Deteptarea.Cu spectrul foamei in gat,catanele (multe provenind din fostii privilegiati, din securitate,activisti,etc tipa ca din gura de sarpe sa nu li se micsoreze pensiile deoaarece ei au urmat "neabatut,indicatiile geniului carpatilor..." Toti si-au abandonat spiritul de casta in fata tentatiei obtinerii unui grad peste rand, a unui cat de mic avantaj, in detrimentul unirii in cuget si simtiri.De ce s-a ajuns atat de jos?Primii vinovati sunt acei "jurnalisti" care, am mai spus, pentru 3o de arginti si-au vandut viitorul lor si al urmasilor lor.Sa dam cateva exemple care inunda ecranele puzderiei de tv si ziare.Incepem cu cel mai insalubru, imund si sub orice limita, cu capatos,madalin ionescu, "o"tv si , nu pot sa trec cu vederea,fiind o proba pentru cei 3o de arginti,simona gherghe, aceasta delicata si suava jurnalisat a care a fost trata in acest iures murdar.Pentru ca menirea adevarata a unui jurnalist este sa -formeze opinii- Asa i-am "opinat"asa ii avem.Dar oare ei se gandesc ca,bunastarea prin scufundarea in mocirla, nu-i va afercta si pe cei dragi lor? Sau am ajuns in situatia-limita,SCAPA CINE POATE?

Niciun comentariu: