marți, 19 iunie 2018

PRETUL INDIFERENTEI

Am asistat in Parlament, la cea mai groteasca mascarada,la cel mai jalnic protest, ce mi-a fost dat in acesti 28 de ani, de cand sunt acreditat.300 de foi,atatea cuprinde C.P.P  DISCUTAT fara ca P.V de ;a Comisia Juridica sa fie scris,O ORA a luat VOTAREA acestuia, desi nici cel mai rapid cititor, n-ar fi parcurs nici 1/3 din cele 300 plantate pe jos..Asta e RASPUNSUL la faptul ca iesirea in strada cand cu ord 13,acum TOT NU S-AU LASAT.IATA DE CE TREBUIESC SCOSI DIN VIATA PUBLICA.Cand NOI, cei care am scapat din macelul din 21/22,AM INTRODUS IN PIATA UNIVERSITATII ,IN 90, PUNCTUL 8 DE LA TIMISOARA,TOTI ATI SARIT CA ARSI. L-ATI VOTAT PE ILIESCU CU 87%.Vorbesc de generatia mea(60-~!.lasand urmasii in postura de sclavi.Si totusi PUTEM REDRESA SITUATIA!NOI avem pregatite toate parghiile LEGALE de a IESI cu fruntea sus si din aceasta inclestare suprema.Avem imputernicirile legale semnate,suntem un Partid nascut in Revolutie,avem cea mai curata credinta, NIHIL SINE DEO. si RESPONSABILITATEA de a nu lasa sa se piarda, SACRIFICIUL Martirilor nostrii.Toti cei care vor sa actioneze o pot facer rapid,pentru a ne ORTGANIZA,Nu trebuie decat ALEGEREA unui OM CUNOSCUT ca exemplu,il proprunem in alegeri ,in orce functie(dupa capacitati) si NUMAI ASA putem SCHIMBA actuala stare de lucruri.Statutul npostru prevede ca MIGRATIA,DUPA ALEGERI, nu va exista, intrucat cel care va fi trecut pe liste pt Parlament,odata cu aceptarea candidaturii,va semna si DEMISIA IN ALB.Ca atare,la declaratia ca pleca,orice drept INCETEAZA.NOI am DOVEDIT ca luptam pentru urmasii nostri si pentru ROMANIA nu pentru functii si bogatii.Si noi puteam sa CEDAM.Dar n-am facut-o SI NU O VOM FACE.DE DRAGUL TARI SI A CELOR CE VIN DUPA NOI!VA ASTEPTAM!CU CAT MAI REPEDE,CU ATAT MAI BINE!

Niciun comentariu: