luni, 25 iunie 2018

Nu ne-am sacrificat in zadar....








Este concluzia pe care am tras-o, la ultima consfatuire a celor ce mai existam.Dar am constatat ca evolutia spre normalitate, e serios alterata de propaganda ciumatilor rosii.Daca prin  mita si santaj,mai toate organele de presa fac sluj la un mogul,care o ia razna daca cineva il trage de maneca cat de putin,nu veti vedea o riposta, cat de cat reparatorie, deoarece intervine punerea pe liber.Si atunci CUM, un Partid politic poate sa se AFIRME?E cenzurat,prigonit,BOICOTAT de TOTI,cei care ar trebui sa-i arate PUBLICULUI pt a fi in LEGALITATE(ca pt asta s-au infintat)NIMENI nu pomeneste de EI.Nici cei GREI din Europa nu pomenesc.Degeaba am sesizat Autoritatea Electorala Permanenta,nici un raspuns.Dar noi,cu zestrea de lupta acumulata in acesti 28 de ani,cand am REDAT ROMANIEI DE 2 ORI FALA SI MARETIA,Prima,cand am scos statuia soldatului sovietic si am depus-o in cimitirul militar sovietic din Herastrau si doiIMENSA SIMPATIE SI RESPECT castigate in cele 53 de zile in Piata Univessitatii ,in 90,respect disparut odata cu venirea minerilor.Si am continuat.Cei care au rabdare si pricepere, de a intra pe blogul nostru- Revolutionariindignati,vor trai alatuiri de noi,acele actiuni.Pana atunci toti se feresc sa ne contacteze,un ins lansand o idiotenie ca"vreti si voi la cascaval?"O intrebare,daca vor fi alegeri anticipate,cu cine ii inlocuiti pe cei din Parlament? Ca ziarist am constatat si am nenumarate ex, ca ciumatii rosii,au deja GARNITURA DE REZERVA.Pentru ca NUMAI prin alegeri, acestia pot fi trimisi UNDE LE E LOCUL.Toate redactiile vandute, ce invita numai resapati si impostori, va inoculeaza ideea ca oamenii, daca ies in strda,e vai si amar de cei ce guverneaza.E cel mai diabolic mijloc de a impusca 3 epuri.Da serntimentul celor ce ies ca ACEASTA e puterea,12 ca se sacrifica pentru o CAUZA GENEROASA.3 Asa apare(bine ghidat)sindromul NEPUTINTEI.Ce au de castigat redactiile vandute?.OBIECTUL MUNCVII, pt ca,daca n-ar fi vanzoleala asta,care creste gradual in intensitate,ei mor de foame.Singurul lucrui care CONSFINTESTE O VICTORIE E PARLAMENTARUL CALIT IN ACESTE IESIRI.Dar daca nu se inscrie din cauza ca...?

Niciun comentariu: