luni, 23 iulie 2018

VAINE CUTREMURUL,VINEEE.....

Acesta a fost sentimentul incercat ieri,22Iulie 2018,trecand prin Piata Universitatii pe la ora 11,00.Cei care circulau la aceasta ora,simteau "disconfortul" citat de BUSU!Aici,adapostiti de soarele arzator, sub copacul; de langa havuz,o mana de inimosi, strangeau semnaturi, pentru initieerea unui referendum(necesare 500.000,s-au strans pana la acea ora,peste 300.000 mii) sub deviza"FARA PENALI IN FUNCTII PUBLICE"Am simtit ca e o noua TREZIRE si daca telul e indeplinit si, refendumul are loc,ALTFEL se va desfaura VIATA NOASTRA!Ce m-a buucrat cel mai tare a fost sentimentul majoritatii care,se vdea ca au VENIT SPERCIAL pt a SEMNA.Ce liniste se fae cand,un solicitant de semnatura,  EVIATA, cu deja cunoscutul refuz stiut,"am semnat" desi,dupa graba de a parasi perimetrul, il dadea de gol ca e din....gasca...stim noi cui!Alt moment, ce m-a incantat,a fost cand o familie, a venit cu cei 2 copii, sa semneze.Am sat de vorba cu ei si mi-au raspuns(la ce ar trebui sa se GANDEASCA,fiecare parinte) D.le daca nu facem nimic,EI vor ranmne sclavi la alde Dragnea & com.Iata-i  in foto respirand LIBERTATEA [platita cu atatea chinuri si sange,in acest perimetru).Am revenit dupa ora 17,00 si m-am convins ca atmosfera nu e treecatoare,mai ales dupa vizita zinica A CELOR MAI INDARGITI ACTTORI CARE TREBUIE SA SE "IMPARTA" INTRE PREGATIREA PENTRU SPECATACOLUL  DE SEARA  SI STATIONAREA IN PIATA.ASA MI S-A EXPLICAT, CA VIN IN JURU;L OREI 15,STAU FIECARE CAT POATE SI ISI ONOREAZA SI datoria de a munci.

Niciun comentariu: