vineri, 20 iulie 2018

INTAI SCUIPATORUL CREDINTEI NOASTRE...

Sunt Crestin Ortodox si aceasta credinta, mi-a fost data odata cu viata.Din 1990, cand am initiat si condus, un mars asupra Mitropoliei pentru ai cere socoteala Patriarhului Teoctist(d), pentru faptul de al fi felicitat pe dictator, pt inabusirea in sange a Timisoarei,cand pentru aceasta "INDRAZNEALA" EU am fost ANCHETAT de CONSISTORIU 5 ANI(consistoriul este = parchetului civil,am 3 ore filmate de la ancheta).Dar l-am speriat asa de tare pe Preanefericit, ca din fuga s-a prit tocmai la Sinaiai, unde a stat vreo 6 luni.O ciumafae de la Digi 24,o scorpie care nu stia sa lege 2 cuvinte, a incercat sa induca in mintea publicului, ca ERA OBOSIT.Deh,argintii lui IUDA face minuni.Cu actualul Ptriarh(VenerezPATRIARHUL, dar ,prin cate suferinte am trecut, pt izbanda REVOLUTIEI, am dreptul sa desfinterz OMUL TRADATOR SCUIPATOR)PENTRU CA,DINCOLO DE FAPTUL CA A ICALCAT CEA MAI PRINCIPALA PORUNCA"SA NU-TI FACI CHIP CIOPLIT  IN VIATA" acest afacerist mercantil (omul)Ciobotea,pentru a intra in VESNICIE,a comandat pe banii stransi, prin constrangerea comunistilor speriati de iad,pentru cate crime au savarsit si a credintei enoriasilor, sa i se IMPRIME CHIPUL, pe cele 6 clopote, ce vor fi instalate in Catedrala MANTUIRII Neamului.Multi Crestini au trecut cu vederea, acest semn de TRADARE si incalcare grosolana, a cerintelor ortodoxiei noastre.Dar ce m-a cutremurat, a fost ca  :toate canalele media, au difuzat stirea, cu semnarea unui PACT SECRET, intre GUNOAIELE POLITICE =PONTA SI OPREA.nU MA INTERESEAZA CONTINUTUL CI NUMAI SFIDAREA SI INJOSIREA credintei noastre, fata de acet act de neimaginat!OARE CAT DE JOS AI AJUNS,TU PASTORULE???????????? ( PENTRU CA, SA TARASTI IN NOROI SI TINA CREDINCIOSIi CE TI-AU INCREDINTAT DESTINUL CREDINTEI? E peste suportabil.Dar promit ca nu va ramne ASA!CUM POTI SA-TI VINZI CREDINTA INCRDINTATA  DE SF. SINOD,CE NE REPREZINTA PE noi,CREDINCISII, SA O DUCI MAI DEPASRTE, PENTRU UN AVANTAJ LUMESC?Astept sa ma coplesiti cu reprosuri, ca doar de Gica Contra, nu ducem lipsa!.1 Aceasta postare este o scrisoare deschisa, adresata SF.SINOD si cum ziarul "Mesager",apare pe acesta pagina, rog sa fie inteleasa ca atare.Asteptam sa ni se comunice IN SCRIS,hotaraea SF SINOD!Alminteri,SUNTEM PRINI CE VOM FACE PLKNGERE PENALA PENTRU TRADARE!!!

Niciun comentariu: