luni, 30 iulie 2018

Minciuna fara de sfarsit.....

A fost o constatare dura si dureroasa,cand am fost sa semnez, in Piata Univewrsitatii.Am SIMTIT cat de gretoasa,pustiitoare,incleiata si  cu cele mai pestilentiale mirosiri si urmari, e minciuna .Deoarece,dupa o discutie cu un coleg,am revizuit mental,toata viata mea trecuta,Si in 77 ani,am avut ce vdea,intelege si simti(mai ales).La semnaturi participa,prin rotatie, si actorii.Atunci mi-a venit in minte constatarea amara ca "Marii actori" nu sunt decat paiate(pana la un anumit moment)Traseul e simplu.Am dat intamplator,peste filmul "ultimul cartus" nu mai spun regizorul.Sa dai acest film acum cand batalia intre comunisatii din film,interpretat cu atata maestrie falsa de actori grei,cand scenaristul le-a pus in glas anumite fraze,schimbate "generos" de cenzura si inlocuite cu altele care sa inalte "omul; nou" e o MINCIUNA, ce a lovit in tot si in toate.Mai ales,UNII,plini de zel si cu gandul ca iau peste rand un ARO,tv color,etc,chiar sareu calul.E drept ca ADEVARATII ACTORI,s-au "scos" in piese unde li se verifica TALENTUL.Dau un ex"livada cu visini"Acolo, trebuia sa-ti pui tot talentul la batatie, ca sa ramai MARE.Dar iata,peste rand,dupa 1989 NU MAI FUNCTIONEAZA decat cu lipituri.La un politician,te bagi in politica sa-ti salvezi nevasta si ajungi ,hat,la Parlamentul Europei,toate tv-urile dau in draci,"capopdopere" ale dictaturii ,si minciuna,te inconjoara din nou,cu si mai mare furie,cu un miros si mai gretos.Am urmarit ,plin de scarba,la o tv,cum chiriac,omul "providential" in a sti tot si toate,era invitat, ca mare guru,si ascultat cu piosenie.Daca ati avea curiozitatea de a cauta D.C News.Nu e "VIZITATA"decat de un sfert,cum suntem vizitati noi,si "HRANESTE" 14 JURNALISTI.Dati-va voi raspunsul DE UNDE se intretin, cand nu vand nimic?.Tot la o tv,valcov  si realizatoarea si inca vreo 2 care-i tinea isonul lui chiriac,impartea  lumea in "Stautul paralel" si EI ,in VICTIME.Si lansa ,disperat, ca statul paralel ii va termina pana-n toamana daca nu termina EI,MAFIA.Deci cei ce lupta sa-i duca unde le e locul-LA GROAPA ISTORIEI_ sunt considerati mafioti.Mai frate ASTIA N-AU REALIZAT CA SUNTEM IN 2018?

Niciun comentariu: