luni, 4 februarie 2019

HALUCINANT...

Asa am crerzut de cuvinta, sa relatez ultimul episod, cu Avocata CIULIFICA DANIELA LILIANA.TINETI-O MINTE,pentru a nu cadea in plasa acestei tepuitoare!Deci ,am ramas sa ridic hot legalizate, in 3 Ianuarie a.c.Le-am ridicat, pt a fi SIGUR (dupa ce am simtit "metoda de conlucrare Aparator-justitiabil!) urmand ca pe 10 Ianuarie, sa ne intalnim, sa-mi dea dosarul pregatit pentru CEDO,asa cum scria in Contractul, de AASISTENTA INCHEIAT SI ACHITAT.DUPA 3 IANUARIE,DUPA CE AM RIDICAT HOT LEGALIZATE,AM CONSIDERAT CA ESTE OPORTUN SA O INSTINTEZ SI PE AVOCATA.DIN PACATE TEL A SUNAT, toata ziua ,ocupat.ASA A CONTINUAT, PANA PE 14 iANUARIE.Am rugat si prietenii,colaboratorii,sa o sune,in ideea ca nu le cunoaste tel si POATE raspunde.NIMIC.Am mers la Junior,si o distinsa Av, m-a indrumat catre Palatul de Jutitie,Serviciul de Asistenta Juridica si, prin amabilitatea unui funtionar tanar,desi eram inafara progreamului,a cautat-o in calculatotor,i-a gasit nr de tel,A RASPUNS,pretextand ca e bolnava,inchizand scurt.Disperat, ca mai aveam 4 zile pana la implinirea termenului de 6 luni, in care puteam sa ma adresez CEDO,am mers la politie, am dat o declaratie scris ,am rugat sa mergem la domiciliul acesteia, pt a ridica dosarul.,Din 14 Ianuarie, pana azi,N-AM PRIMIT NICI UN RASPUNS de la Politie.DE CE? PT CA AM FACUT PLANGERE PENALA IMPOTRIVA C.DANTULUI SECTIEI 8, PENTR CA,din 18 plangeri penale,costand in 3 tentative de omor,lipsire de libertate,furt calificat,viol de domaiciliul,spargerile (5) LOCUINTEI SI SEDIULUI PARTIDULUI, niciuna, NU A FOST ANCHETATA CI DOAR clasate,E EVIDENT CA ACEST C.DANT, N-A MISCAT UN DEGET.URMEAZA SA MA ADRESEZ ERAHIC.DUPA CE LICHIDEZ ACEASTA GRAVA INFRACTIUNE.Am depus si la Baroul Bucuresti,Cab Presedinnte,  IN 14.11.2018,o plangere in care aratam "CALITATEA" Av din sistem(13 avocat ne-au vandut si tepuit,plangerile fiind CLASATE!(????)DISPERAT,M-AM ADRTESAT CU O PLABGERE PREALABILA DE PUNERE IN MISCARE A ACTIUNII PENALE, si de aici MI-A VENIT SALVAREA.La 2 zile,dupa ce am depus personal,(grav bolnav,abia ma mai miscam) A venit TRAZNETUL.Am primit prin plic cu POSTA,dosarul incriminat.Cu o gramada de laudarosenii,tipic unei infractoare.Anticipez si public o fgotgografie cu un tepuit fara ambele picioare, care o astepta in fata usi de la Junior,DE SAPOTAMANI BUNE, pe acedsiasi TEPUITOARE.(vaurma)

Niciun comentariu: