marți, 12 februarie 2019

Incotro Romania mea?

Titlul mi-a venit in minte,dupa o intalnire extraordinara, cu un fin intelectual, care mi-a demonstrat,dupa o discutie prelungita,un grav ipediment, care va avea extraordinara influenta, asupra DESTINULUI NOSTRU.Nu-i voi da numele.Din discutia avuta,mi-a ramas in minte o intrebare dureroasa,DE CE?De ce  multi intelectuali REALIZATI,cu un venit frumos,dupa pregatire si aptitudini,SE DAU ABSENTI,de la orice actiuni, ce ar schimba soarta Tarii si implicit a OAMENILOR SIMPLI.Ei nu realizeaza ca TRAIESC SI EXISTA, datorita faptului ca cei multi concura, la bunastarea lor.Vorbesc despre intelectualii cu coloana vertebrala, dar carer se feresc ca de dracu' sa se IMPLICE, preferand capul in nisip.Am discutat despre Istorii paralele,lucru ce l-am mai facut si cu Prof Dr,Cioroianu.Faptul; ca aceasta SUSTRAGERE, de la impunerea adevarului si eschiva de a lua atitudine,au nascut 2 ISTORII.Cand i-am dat cateva dovezi a ramas uimit,reusind un "uite D.le ce lucruri extraordinare s-au pettrecut si LUMEA,habar nu are.Mi-a raspuss cu o intepatura,"vezi daca avem prea putini ziaristi  care risca"? O alta concluzie, ce mi-a facut si mai amara conversatia, a fost FRICA.De care am mai facut vorbire, in aceasta pag. si care am denumit-o "sport National"Ce a reiesit ca un strigat sub forma"iti dai seama ,astia sunt in stare sa ma desfinteze,sa RATEZ TOT CE AM CONSTRUIT, ZI DE ZI,PRETUL implicarii AR FI PREA MARE.i-AM REPLICAT,DACA toti AR PROCEDA LA FEL unde ajungem? Replica a fost inexistenta.In aceasta situatie,NOI vedem o singura SALVARE,UNIREA FACE PUTEREA!Am discutat si depre ce va URMA.Am tacut si gandul mi-a zburat la pregatirea de artilerie,facuta inutios de catre cei care au guvernat si vor in contionuare, la Guvernare.Cea mai "ilustra actiune"in favoarea acestei afirmatii este "lovitura data de cel mai detestat asa zis consultant politic Cosmin Guse.Care prin caravana si punerea la colt al altui "campion al minciunii si facaturii"Rares Bogdan,vor,prin "capitalul"de minciuni si manipulari,indirect,vor "sa-l salte"in sondaje pe cine credeti? Raspunsul pe maine!

Niciun comentariu: