marți, 26 februarie 2019

Acel marlan vuiseaza UE....

Sunt bucuros ca am reusit sa divulg,cu un minut mai devreme, pe marlanul care se vrea la Par;lamentul European.Pentru ca nu-i ajungea, ca a trait ca o plosnita pe banii NOSTRII,iuncasand la greu euroi, cand "locul de munca " e dator cu atatea milioane,Fisculuiu(noua)Dupa ce in Augustul trecut,in emisiunea din 12 August,a umilit 300.000 de Romani traitori la Roma.Si MI-A REFUZAT,CA COleg,dreptul la replica.Am vrut cu tot duinadinsul , cu probele si refuzul Realitatii.a DREPTULUI LA REPLICA sa-l cunoasca si CNA-ul ACEIASI CONSPIRATIE,REFUZ.In fata acestei murdarii, pe care o pot dovedi, am scris despre ADEVARATA FATA, a acestui nesimtit.Si tortionar versat, al ADEVARULUI.Eu nu pot intelege, cum, "facad uz de plansul lui Trahanache"poate prosti atatia, care cred SINCER,in EL!Cum poti sa mai ai curajul, sa mai apari,cand stii ca din 3 vorbe, 5 sunt minciuni ambalate frumos?Asa cum am mai spus,poate mai coplesitor ca oricand,se cauata "strangerea in taina, a celor STIUTI cat mai ales,a celor nestiuti sau UITATI(Partidele lui Ontanu,Oprea,Vanghelie,Geoana,etc) pentru pregatirea TEMEINICA a "CONDITIILOR DE VOT" la urmatorele alegeri.Pot face un "pronostic" DACA CEI AVEVARATI SE VOR ORGANIZA,TOATA ACEASTA FIERBEREA A FOST IN ZADAR.Si,firesc,urmeaza DECONTUL!Dar unul ca Guse,ce TRAIESTE in lumile lui paralele,ii da inainte si deibe tot mai gretos cu "caravana"E noaptea mintii, sa vezi si sa auzi, ca TOATA OPINIA PUBLICA DIN EUROPA (si nu numai)TE BLAMEAZA SI TU SA TRECI CA ANASTASIA!Toata aceasta  GRANDOMANIE,sunt sigur le va iesi pe nas.PANA ATUNCI NOI VA ASTEPTAM SA VA ARUNCAM IN ARENA PENTRU VIITOARELE ALEGERI.CARE VOR FI TOTUL SAU NIMIC!DOAMNE AJUTA!

Niciun comentariu: