marți, 19 februarie 2019

Record al ....

distrugerii oricarei forme de Libeertate si DEMNITATE!E recordul batut de birocratia noastra din saraca Romanie!Continuarea aventurii(ca astfel nu am cum sa-i spun) cu avocata e de rasul curcilor.Mi-a venit a 284 clasare in acestri 29 de ani.Etapele sunt distincte.Daca pana in anul 2000 am avut 74 plangeri penale,toate clasate ,asa cum am mai spus,de Prim Procuroru;l Trusca,l-am dat in judecata,am castigat,a fost data afara din Magistratura, dar abuzurile au continuat pt ca "urmasii"trebuie sa-l razbune, pe cel pedepsit de un sarantoc si mai alers un orecine.Aceasta e mentalitatea dupa 29 de ani.Asa a "functionat" si in cazul avocatei Ciulifica,.Procuroarea care mi-a CLASAT  aceasta incalcare grava a demnitatiii si ibertatii mele,n-a luat in considerare SLABA PREGATIRE (ca sa nu-i spun altfel)a Av Radu,faptul ca acesta a primit 600 lei fara ami elibera chitanta(luare de mita sau primirea de foloase necuvenite) cat si abuzul celeilalte avocate, care a incalcat grav relatiile(remunerate conf. contractului) ce trebuiau finalizate in mod corect.Asa cum am mai precizat.sunt victima reclamatiilor mele, pe care le voi continua, desi sunt constrans intr-un fel sa apelez la violenta.Dar,cum in cei 28 de ani,m-am convins ca nu faci nici o finalitate legala prin violenta,singurul mod legal de a ma apara e PLANGEREA.Cel mai dureros e faptul ca, STII ca procurorii sunt bine pregatiti,dar nu PENTRU NOI,pentru ca prin stinta lor, sa-mi apere dreptul la o existenta demna,ci stiinta e pusa in slujba anumitor interese,fie politice,fie de alta natura,rezultanta e pulverizarea increderii mele ca Cetatean ,IN JUSTITIE.Chiar daca Instantele mi-au dat dreptate in 80% din cauze.Asa cum am mai sustinut ,justitia TREBUIE RESETATA, incepand cu ANCHETATORII, carora procurorii de caz,le repartizeaza pricinile spre anchetare..Mai am o aperanta.Am dreptul,ierarhic,sa fac CONTESTATIE la forul superior.O voi face D.P.V AL UNUI OM SIMPLU.Care nu are cunostinte juridice.Sa vedem rezultatul, pe care il voi posta pe aceasta pagina, pt a dovedi cat de intemeiata a fost pledoaria mea, pentru o CERCETARE IMPARTIALA.

Niciun comentariu: