sâmbătă, 26 ianuarie 2019

Urmare...

Disperat,am intrat in incinta, unde stationeaza Av la Junior,si am facut un anunt general, cu intrebarea"poate cineva,contra cost, sa-mi faca o cerere catre CEDO?Imediat am fost luat brutal de mana.scos si dus cat mai departe ,mi-a cerut sa-i expun cazul si am cazut de acord cu sunma de 2000 l;ei.I-am achitat suma,i-am spus nr dosarului, si a inceput calvarul.Poti sa nu calci prin Tribunal,dar nu-l poti ocoli, deoarece te aduce ALTUL.Asa si cu mine,stiind lucrul acesta, m-a izbit neplacut, cand a inceput cu pretentii, pe care trebuia sa le execute EA, pentru plata din Contract.Dupa ce m-a somat sa merg la arhiva,sa iau fila cu fila dos,sa-l xerox-ez,apoi m-a trimis sa platesc taxele, pentru legalizare,prin bunavointa tipei de la Arhiva,am descoperit inca 2 dosare,iale si pe astea, foaie cu foaie,dute si plateste si taxele pentru legalizare,lectia cu ceaiul neindulcit pe care trebuia sa il servesc,ori de cate ori stateam de vorba.Mai mult,aruncadu-mi taios, ce urma sa facem,nu normal si civilizat,asa cum ar trebui.Am cerut sa grabim, toate aceste demersuri, deoarece se apropia termenul de inchidere, a celor 6 luni.Or 4 luni trecuse, prin cele 3 respingeri pe care i le-am aratat.Am facut si semnat Contractul, de asistenta juridica,in 14.11.2018.M-a tot amanat(ba ca e la Jud Cornetu,ba sa stau cuminte ca nu depasim termenul).Asa se face ca a venit 20 decembrie si ultimele legalizari am fost programat sa le ridic pe 03.01.2019,urmand sa ne intalnim, pe data de 10 Ianuarie, sa-mi inmaneze dosarul selectat si completat, cu cererea pentru a le expedia la CEDO.La observatia mea ca D.sa trebuia sa faca tot ce m-a pus,mi-a raspuns,citez"dupa ce stampilez cu stampila mea, mai ai si pretentii?Intre timp,innebunit, am sunat-o inaimnte de anul nou, sa o intreb inca odata,ce facem daca depasim termenul.din momentul acestu tel,care a sunat ocupat.NU MI-A MAI RASPUNS, la nici un apel.L-am rugat pe Secretaru Executiv,Secara Zaharia,gandind ca nu-i cunoaste tel si poate-i raspunde.Degeaba!Neprezentandu-se pe data de 10 Ian,am intrat in panica!,Am fost la Barou,NIMENI,desi am lasat scris plangerea, nu s-a deranjat pana in prexzent, sa-mi raspunda.Am intrat in incinta avocatilor, de la Junior,am intrebat daca cineva are adresa, NUMITEI CIULIFICA DANIELA LUMINITA,raspunsul a fost nu,dar o Av mai sufletista,m-a sfatuit sa merg la Biroul de Asistenta Juridica(va urma)

Niciun comentariu: