joi, 24 ianuarie 2019

Dumnezeule,ce sa fac?

Sunt adus intr-o situatie, ce ma macina clipa de clipa.Pe scurt.In 2004,avand o rosatura la degetul mare de la gamba dreapta,intrucat nu aveam asigrarae, deoarece iliescu ,folosind adanca manie proletara.a gasit calea, pt ca am gestionat,impreuna cu Dumitru Dinca si Av Radulescu Octavian,Piata Universitatii 90,am apelat la Pol cu plata Batistei.Acolo o psd-ista m-a tratat atat de bine,incat am ajuns la spital.Numai o minune m-a salvat de la amputarea ambelor gambe.Am facut plangere penala.Cercetarea ei,a durat 8(opt)ani,pana 2012.Am inceput procesul,care a durat pana in prezent si in acest interval, am obtinut 2 hotarari,definitive si irevocabile,PRIN CARE INSTANTA A DECIS.ANALIZAREA SI EXECUTAREA ACTULUI 104 ,ADICA DESPAGUBIREA MEA CU SUMA DE 500.000 EURO.De aici a inceput nebunia.Dir de Sanatate a Mun Buc, a cerut ca un expert,sa se pronunte,S-a judecat si expertul,alt psd-ist din Brasov, a concluzionat,Nu e maslpraxis,situatia se datoreaza unei deficientae ERDITARE..In 2017,,facand curatenia de Paste,am dat peste Brevetul meu din AVIATIE,Am facut actiune in Tribunal,pentru ca era cea mai corecta proba,daca prin care desfintam verdictul.,CUM SA ZBOR PE AVIOANLE DE LINIE ALEE TARM,.ESTE stiut CAT DE DRCONICE, SUNT VIZITELE MEDICALE IN ACEST CAZ,MAI ALES CA LE-AM FACUT LA POLICLINICA SPECIALA MILITARA DE PE STR CEASORNICULUI,IN ACELASI TIMP, CU COSMONSUTUL PRUNARIU O ABSURIDITATE RETINUTA DE iNSTANTA,ACEEA CA TREBUIA SA VIN CU ELE atunci(CAND S-A JUDECAT SI S-AU EMISS HOT) si mi-a respins actiunea, ca TARDIVA.AM hOTARAT SA FAC DEMERS LA CEDO..DE AICI A INCEPUT UN cosmar.L-AM ANGAJAT PE GOERGE RADU AV,MI-A LUAT BANII,AM DEPUS LA POSTA ACTIUNEA,DUPA 3O DE ZILE MI-A VENIT respingerea.Am refacut lucrarea inca de 2 ori M-am ales cu 3(trei) respingerI.I-am spus avocatului sa-mi rezolve,sa consulte niste prieteni av.Paralel am angajat o alta avocata(urmarea maine)

Niciun comentariu: