joi, 17 ianuarie 2019

Unde esti tu Tepes Doamne...

Ca punand mana pe ei...nuuu,suntem in 2019 si aceasta chemare, e adresata procurorilor.Pentru ca am sa continui cu calvarul produs de 2 Avocati.Sa fiu galant,D.na AV. CIULIFICA DANIELA LILIANA(tineti-o minte,cei care veti avea norocul sa cititi aceste randuri, sa va feriti ca de satana)despre care am mai pomenit in treacat,m-a pus intr-o sitiatie in care te imntrebi,DE UNDE AU RASARIT ACESTE SPECIMENE?V-am spus, ca am intrat in salonul avocatilor din Junior,am intrebat CINE e pe felie cu CEDO,cine poate sa-mi faca aceasta cerere?Un sfat,nu dati banii,pana nu va interesati CINE si ce FACE Av respectiv.Am fost prins strans de maneca, fulgerator si scos din incinta.Afara,dupa ce i-am explicat,a venit verdictul sec,TE COSTA 2000 LEI.Atentie sa nu mai faceti greseala acesta,nu dati banii,pana nu mai intrebati in stanga si in dreapta.I-am dat bani si de aici a inceput calvarul.Du-te si adu-mi un ceai neadulcit,du-te la ahiva si xerox -eaza dosarul,du-te si plateste  la posta taxa DE LEGALIZARE, Am cautat pe portal si la arhiva si am mai descoperit(eu) alte 2 dosare conexe.Le-am xerox-at,Dupa 2 saptamani,.pretextand ca a fost plecata din Tara,din hartiile date,in fata mea a inceput sa caute hot de legalizat, semn ca NICI N-A UMBLAT IN EL.Am facut ce mi-a cerut,Urma ca eu sa ridic hot legalizate, pe 3 ianuarie 2019 si pe 10 Ianuarie, sa ne intalnim sa-mi dea dosarul FINALIZAT, sa-l pun la posta.Precizez ca la mijloc, era suma de 500.000 euro,pe care un complet de 3 judecatori, a hotarat ca mi se cuvine pt malpraxis-sul suferit.Am mers la Serviciul de Asistenta Juridica din Palatul de Justitie,A sunat-o, A RASPUNS pretextand ca e BOLNAVA.Logic, nu sunt absurd,putea sa-mi dea un  tel, sa merg la domiciliu, sau la spital,sau daca s-a internat,inainte putea sa-mi dea un tel.AM INCERCAT SI EU SI SECRETARUL EXECUTIV,TOT OCUPAT PENTRU CA EXPIRA termenul CEDO.DISPERAT,am apelat la politie, sa-mi recuperez dosarul ,inspectorul n-a vrut sa meraga cu mine,pana nu aproba Comandantul Mi-am luat adio de la incadrare in termenul de 6 luni, deoarece stiam ca politia nu va face nici o miscare,intrcat ii facusem plangere penalaAzi sunt in asteptare!Voi continua cu Avocatul Radu Gerge,asta nai canalie ca precedenta.Dar toate la randul lor, in postrea viitoare 

Niciun comentariu: