vineri, 4 ianuarie 2019

La plezneala....

ca in fiecare an.Gustul amar,adaugat la cele anterioare, m-au determinat sa scriu aceste randuri.Cu scarba si resemnare, intrucat se confurma,inca odata, daca mai era nevoie, in acesti 29 de ani,criminalul "MERGE SI ASA"Revolta, a inceput inca de la intrarea in hala mare, a Pietii Obor.Cand, cumparand un kg de prune,in loc de 2,40 mi-au fost ceruti 3 lei.Desi am observat,mi-am zis(ca dealtfel mii si mii de furati prin aceasta metoda) sa nu-mi stric ziua, cu aceasta paguba.Dar intrand in interior,la mere, la pere ,la morcovi,s-a intamplat acelasi lucru.Daca asi fi reactionat,riscam ori sa-mi sara grabitii in cap, ori sa fiu luat la misto, de aceste plosnite pe "linistea noastra"Pentru ca au si un simt al "orientarii" bun la altele, dar nu aici.Stiti bine, cate asigurari am primit, in preajma alegerilor, ca vor fi "starpiti" si dai si lupta....totul RAMANAD NESCHIMBAT.Mai aveam o sansa,ca jurnalist ,sa intalnesc un INSPECTAOR si sa facem "corectia",la fata l,ocului.Dar vacanta aceasta prelungita, a dat semnalul "lasarii balta" a indatoririlor, in favoarea "invartiurii"de o fenta pt prelungirea ei.Asa se face ca, in tot periplul de Craciun  si An Nou,N-AM INTALNIT PICIOR DE INSPECTOR, IN TOATA ARIA SI PE TOATA INTINDEREA, de care am facut vorbire.Ce vom face,parca aud justificarea,vom lua masuri,totul e tardiv!Si parca n-ar fi fost destul,puzderia de TV-uri ne-a potopit cu reluari fie cu filme (pistruiatul.comisaul  ..etc) ce ,OBLIGAT,in asa moment de trecere dintre ani,sa nu uitam de Dictatira.M-am intrebat, cui foloseste,acum, cand pe calculator,daca esti nolstalgic,poti viziona ce vrei.Dar substratul e straveziu,COMUNISTILOR(ciumatii rosii)LE E DOR DE TO'ARASUL!DAU UN EX,TVR PE PR.2,DA IN PERNANENTA, NUMNAI INREGISTRAI CU CEI TRECUTI IN LUNEA  DE DINCOLO.Motivul "aducerii aminte, traind din amintiri,cand noua generatie de actori e SILITA sa faca ORICE li se cere pentru a SUPRAVIETUI,Mi se pare o jignire, pentru acesti slujitori ai culturii si o terfelire a MEMORIEI, valorilorilor noastre NATIONALE.O MICA FIXARE, CU REVELIONUL.A CASTIGAT ANT 1 ,PRO.TV A FORTAT CU CARMPEIE DI "Las FIERBINTI",Adreea Esca fiid penibila. CEILATI CU CIUTACU, MARE cantaret IN  DUET(CU CINE NU E EL IN duet?)si aceiasi atmosferas de priveghi....Gata,ajunge,altfel imi aduc aminte de toate datoriile!

Niciun comentariu: