luni, 31 decembrie 2018

Dramatic,dar DE CE?

Iata ca am ajuns si la finalul ALTUII AN ,cand facem bilantul si rezultatul e TRAGIC.Minciuni cat cuprinde.scumpiri declarate de guvernanti mariri,scena politica nu te mai surprinde cu nimic, desi ,zilnic,avem parte de "nucleare"Cele mai dramatice clipe, ori situatii(vezi acum"reglarea" semafoarelor) NE ZGUDUIE O CLIPA SI TRECEM MAI DEPARTE!INTRUCAT NE-A "INTRAT IN SANGE" CA ORICE "MINUNE"sa tina cateva clipe.Asta ne arata cat de JOS, am ajuns cu INDIFERENTA!Care ne consuma,zi de zi,tot ce a mai ramas din "personalitatea noastra".Copii care se sinucid de dorul parintilor,copii care isi parasesc parintii, in cele mai grele si dramatice clipe, uitand ca exista o regula milenara, ca au fost nascuti, pentru AI RESPECTA, pe cei care i-au dat viata!Acum,la sfarsitul acestui an, cu atatea "bombe"EU imi fac socoteala si constat:Toata viata ce s-a scurs in acest an, mi-a oferit NUMAI LOVITURI CUMPLITE.PRIMA SI CEA MAI CUMPLITA A FOST CA,IN ACESTI 29 DE ANI,M ,am fost OIBLIGAT SA RIPOSTEZ, la agresiunile savarsite asupra mea si a celor pe care-i conduc, cu plangeri penale.Bilantul e tragic!Din 283 de plangeri penale,TOATE AU FOST CLASATE!Fie ca ua fost infractiuni savarsite  de adversarii politici,fie de interpusi,fie de avocati,acesti Iotri la drumul mare, manati de foamea de bani(fara efort si cu mari castiguri din vanzsari-cumparari)Im cer scuze celor PUTINI DAR ONESTI!CELE 4 TENTATIVE DE OMOR,NEANCHETATE,M-AU CONVINS,CA PRESEDINTE DE PARTID, CA prima CONDITIE DE A REVENI LA O VIATA normala,cand vom avea grup Parlaamentar,este REFORMA JUSTITIEI CA PRIM PUNCT.Apoi ASANAREA PRESEI VANDUTE! Aceste 2 situatii genereaza cele mai mari drame MORALE, ROMANILOR..Am lasat la urma cea mai cumplita napasta, ce a caut pe capul meu,GAZAREA CU GAZE DE LUPTA, CE N-A GASIT NICI UN OM DE PRESA, CARE SA O FACA PUBLICA!OARE MAI TREBUIE VREUN ARGUMENT PENTRU  URGENTAREA ASANARII?CREZUL MEU E DE NECLINTIT?ANUL 2019 VA FI ANUL DE INCEPUT AL IZBAVIRII NOASTRE.ASA SA NE AJUTE DUMNEZEU!LA MULTI ANI TUTUROR CARE ACCESEAZA ACEST COLT!:

Niciun comentariu: