miercuri, 12 decembrie 2018

Viermii care distrug....

Justitia din fasa.Am 18 solutii de clsare ce e = cu triumful nelegiuitilor.Si sa enumar cateva:Distrugeri 3 ,furt calificat 2, lipsire de libertate 1, spargerea locuintei 3,etcAtentie!Am facut pt fiecare PLANGERE PENALA!ELE AU FOST REPARTIZATE,DE CATRE PROCURORUL DE CAZ,la sectia 8,repectiv Ag PASCAL MITICA si MIU ALEXANDRU.Acestia au lungit pelteaua,n-au indeplinit nici o procedura prevazuta de lege. Mai mult,amandoi,au grupat plangerile mele ,au intocmit un PV nedevarat,l-au inaintat procurorului de caz.Am aflat depre aceasta marsava infractiune,am facut plangere,fost Prim Procuror, Tatiana Toader a decis, sa se intoarca din nou la sectia 8,DAR LA ALTI ANCHETATORI.Acum CREDETI ca ei puteau sa-si infunde acesti colegi?Sprijinirea aceasta ticaloasa, e complicitate!CINE SA-SI BAGE PIELEA IN SARAMURA?Ca atare,simplu justitiabil, ce nu am cunostinte juridice,sunt pagubit.Cu tot ce am enumerat mai sus.Oricate sesizari am facut,la toate organele, care au in atributii, CORECTAREA NEDREPTATII,s-au intors tot nefavorabile .DE CE?PENTRU CA ELE, APELAU LA CEI INVINUITI.Cel care STIA ca a facvut o infractiune, ce era prost sa se dea legat?SI IATA,CU ACESTE ELEMENTE DE BAZA,cu care un Magistrat care judeca, n-are de unde sti ca e contrafacut,pierzi ORICE SPERANTA.DIN ACEASTA EXPERIENTA AMARA,CONSIDER ca de aici,de la acesti nemernici marunti,se p;oate incepe,cu adevarat REFORMA JUSTITIEI.Degeaba,niste pupincuristi,posesori ai argintilor lui Iuda, critica in draci  MAGISTRATII, ACOPERIND, prin aceasta critica injusta,poarta prin care eu si altii ca mine, suntem infranti.Eu nu ma consider infrant, atata timp cat vestejesc prin atitudine, ca jurnalist, aceasta stare nefireasca de lucruri.Sentimentul justitiar, e prioritatea nr 1 in sufletul Romanului.Daca i-ai luat si aceasta speranta,dupa foamea si umilirea zilnica,ar trebui sa dea de GANDIT.Eu nerg inainte,abia astept sa platesc aceste polite LEGAL.Stiti cati sunt ca mine?MILIOANE!!!

Niciun comentariu: