vineri, 7 decembrie 2018

NA,ASTA MAI TREBUIA....

Parca ,in aceasta dimineata,toate necazurile ne potopesc.Primul care mi-a cazut sub ochi, a fost amenintarea zguduitoare a iminentei tardari, a celui mai HULIT FIU al RomanieiLIVIU DRAGNEA.Care, incoltit diabolic DE TOV.(pt ca ,de fiecare data,cei din spatele lui,din cospirativitate) e gratulat de "opozitie", cu portite de scapare.Bulibaseala, cu uite votul nu e votul,a fost un scenariu(diabolic cum am spus), care sa-l faca,disperat pe Dragnea,sa APELEZE la "ajutorul" UDMR.Deoarece "patrihotii Ponta,Geoana,Vanghele,& co,CARE VOR SA NE CONVONGA, CA SUNT "MODERNI"PT AI VOTA,MIROASE A CADAVRU COMUNIST IN DESCOMPUNERE.Si ca sistem si ca reprezentanti.Pericolul ingrozitor, care ne aduce in starea in care am fost de "TRECETI BATALIOANE RAMANE CARPATII" deoarece UDMR "IL ARE IN MANA" pe dragnea.Asigurat de voturile lor, DACA va promite ca Limba Maghiara, sa fie declarata ca limba de Stat si AUTONOMIE PENTRU "TINUTURILE UNGURESTI"Pentru asi salva pielea l.d E IN STARE ,CU NOUA MAJORITATE(deoarece sobaloaniii rosii din interior, i-a ciumpavit-o) formata cu Maghiarii, sa le treaca prin Parlament, RAPID.Si vom fi pusi in fata unui fapt IMPLINIT!Eu unul,nu-mi fac griji,atat timp cat avem patrioti, care tin la glia aceasta, stroipta cu atat sange ,fie ca sunt din Armata,SRI,PARCHETE ,ETC .DAR DE CE suntem atat de "lasa-ma sa te las"?Lovitura naprasnica,,care se repeta,va lovi nemilos, in toti cei(din generatia mea,mai ales) care AU AMANETAT. pe urmasii nostrii, prin votul "entuziast"din Duminica Orbului"Acum o sa le iasa pe nas, cand vor ajunge la disperare, prin repetarea,mai accentuata, a taierilor si lipsurilor, din guvernare BOC.Acum vor face poc.Si pe porcii, lipsa din batatura Tararnului,si pe CRESTERI si pe TOATE PROIMISIUNILE, ce s-au estomapat una,cate una,psd ne-a dovedit,ca si cei care au guvernat pana acum,CA UNA VORBESC SI ALTA FUMEAZA.SA LE FIE DISPARITIAIMPLCABILA, CAT MAI URGENTA~

Niciun comentariu: