joi, 13 decembrie 2018

VIERMII CARE DISTRUG-2-....

Am hotarat, sa trec la nivelul urmator, al suferintelor mele.Am decis,datorita aceste stari de lucruri constatate, sa merg inainte.Asa am ajuns, sa fac plangere, impotriva comandantului Sectiei 8 ,Comisarul A. si Prim Procurorului P. Evident,"evolutia" plangerilor mele, impotriva tergiversarii,lipsei executarii PROCEDURILOR,etc, chiar si la cel mai inalt for,TOATE se INTORC LA CEL RECLAMAT.SI CUM.SA-SI DEA SINGUR CU TESLA-N C....?o]O ALTA TICALOSIE, ESTE SINTAGMA CRETINA, CU CARE MI-AU FOST clasate 18 plangeri!Ea suna asa" CU VINOVATIA PREVAZUTA DE LEGE!!!Degeaba am facut plangeri C,A.B,Parchetul General,Inspectia Judiciara,CSM,etc.TOATE ajung, la CEL RECLAMAT!!!Prim Procurorul ,caruia i-am facut Plangere penala,,ca sa se razbune,mi-a clasat toate plangerile.M-am ambitionat,am studiat Codul de Procedura Penala si CP, si,EVRICA,EXPLICATIA a fost uluitoare. CEA MAI PUTERNICA ARMA, A UNUI JUSTITIAR, NU E PLANGEREA PENALA CI PLANGEREA PREALABILA.DIFERENTA  O SPECULEAZA, atat viermii mici(Ag anchetatori) cat si TOTI cei caroara i te adresezi, deznadajduit, si care iti raspunde ca, asa prevede legea si cu asta "s-a acoperit BETON"CE CONTEAZA CA DIN MUNCA ACESTOR URGISITI ISI, IAU SALARII GRASE.Ba, facand haz de necaz,intr-o audienta la un procuror, am facut pe prostul"si,referitor la 1 mc de scanduri,i-am spus ca eu am inteles, din sintagma cu vinovatia..... ca,tot eu "trebuie sa-l rog FRUMOS, pe D.l hot, sa-mi fure scandurile,nu pe lat ci pe cant,ca sa-l poata legea pedepsi.Adaugati "misculatiile"avocatilor (rupti de foame) si veti avea TABLOUL ZGUDUITOR AL NEDREPTATILOR,cu care se lupta un simplu justitiar.Am hotarat sa merg la Presedintele Comisiei Juridice din Senat si la prima sedinta, sa-mi pernita sa prezint plenului aceasta drama.N-am sperante, cat e PSD-ALDE la guvernare, ci poate cu disparitia acestora,vom indrepta aceasta nedreptate, strigatoare la cer!Cei vizati rad in  pumni,PANA CAND?

Niciun comentariu: