joi, 22 martie 2012

Tepuieste si fugi...

Presa noastra"cea de toate zilele" e furibunda in a etala,cu lux de amanunte fuga av.Boldea Mihail.Cele mai agramate dar si cele mai puerile intrebari i-au fost puse fratelui care,stand cu acest av. tepar a invatat tot ce-l priveste dar, mai ales, prezumtia de nevinovatie.Si are dreptate pana la un punct.N-am sa mai dezvolt acest fapt ci constat ca falsurile si luatul cu japca, dupa ce a fost falsificat tot ce se putea , savarsite de un ales,pe mine unul ma pune in alerta.De ce?Simplu, dupa vot cand am vazut ca 17 insi au votat impotriva, multi din PDL LIPSIND din  sala, am realizat DIMENSIUNEA acestui flagel.Ca individ care dau nas in nas, cu acestia, pot spune ca acest tepar e mic copil pe langa altii,tot din acelasi Partid.Am sa dau un ex. Acestea ne da inca un argument sa va rugam sa deschideti bine ochii, cand puneti stampila.Cu cat mai concludent,Dep. BOUreanu.Am scris prima parte amintindu-mi cum a fugit Nasul Vladescu cu fina...V-a mai trece putin timp si cu acesta vom face cunostinta,dupa atatea nelegalitati savarsite,inclusiv insultele adresate mie, dupa ce am inceput un interviu pe aceasta tema.Amintiti-va cati parlamentari au fost obiectul muncii presei,dar, cel ami mult sa ne temem de cei care inca n-au fost facuti cunoscuti.La care se "lucreaza" in draci.Nu pentru ca Democratia TREBUIE pusa inaintea oricaror interese, ci se apropie alegerile.Cu cat mai mult discernamant,cu atat mai putini asemenea indivizi introdusi, prin votul nostru, in viata publica a Tarii.E greu, deoarece am inteles,dintr-o discutie in piata, ca cei care nu-si pot plati intretinerea (colosala) pot vota si scapa prin "ajutorul unor oamnei de bine"!Stim TOTI cine sunt acestia.Dar ce vor face anul viitor cand nu vor mai fi alegeri?Aceasta-i intrebarea ce trebuie sa inroseasca cerebelul celor care,mai departe de supravietuire, nu vad altceva.Daca, in aceste momente crancene pentru Tara nu veti intelege, atunci ne meritam SOARTA!

Niciun comentariu: