luni, 3 septembrie 2012

Doamne,ocrotestei pe Romani..

Ne-a fost dat,cu ocazia cununiei fetei Presedintelui Basescu, sa asistam la o mitocanie si o alterare a spiritului Civic, cum s-a mai vazut doar in 21 Decembrie 2o11,la comemorarea de la Piata Universitatii,a acelor copii cazuti in Revolutie.Tot asa de straniu si grotesc a sunt huiduielile cand se savarsea o slujba religioasa,pentru ambele situatii.Dar sa te cobori pana la a le huidui,eu cred ca mai jos nu avem unde ne opri.Am facut o rugaminte in titlu.O ruga la Dumnezeul NOSTRU care,dupa incercari de neanchipuit,NE-A AJUTAT.Acum, ne rugam sa ne ajute sa iesim din scumpiri, sa ne indrepte spre o viata normala, sa ne dea puterea sa nu ne mai uram atat din cauza Politicii.Sa ne tina Tara intreaga.Sa ne dea sanatate,dar si puterea de a ne regasi prin noi insine.Sa ne arate calea pe care sa ajungem la un punct, spre care sa afluiiasca toate energiile Neamului, pentru a ne indrepta spre NORMALITATE si MUNCA.Da, am spus munca deoarece, daca s-a strange TOATE darile si s-ar investi in AGRICULTURA, NOI nu am mai avea grije de CRIZA.E doar o situatie.Daca s-ar grabi FINALIZAREA DOSARELER DE FURT DE 2O DE ANI,noi AM AVEA RESURSE SA NE REFACEM economia CARE NU MAI e A noatra.Daca s-ar actiona cum s-a actionat cu anchetele privind referendumul, daca procurorii ar fi tot asa de vioi,in a ancheta bogatiile imense la vedere dar nevazute,am avea alte surese de finantare, a spitalelor si scolilor, distruse in ultimii 3-4 ani.Si ce s-a pus in loc?Balarii si deznadejde!Degeaba militam in acest colt de pagina pentru reunirea TUTUROR fortelor curate ale acestui Neam, nu MISCA nimeni.Unii ne citesc si considera ca noi avem OBLIGATIA sa luptam si pentru EI.La mitingul de vineri de la Cotroceni, am fost 2500-3ooo de OAMENI.Pentru ca s-a dat o Hotarare CORECTA,UDMR a scos in strada cca 9ooo de manifestanti.Pastrand proportiile nu credeti ca Roamnii ar trebui sa se TREZEASCA?

Niciun comentariu: