joi, 24 ianuarie 2013

Comunistii de ieri,USL-isti de AZI!

Sunt unul din cei care chiar am crezut,calcandu-mi pe convingeri, sa votez SCHIMBAREA.Am fost naiv(a cata oara) sa cred ca lupul isi schimba naravul fiind  pacalit de TINERETEA noilor LIDERI.Dar, ca si comunistii,prezenti sunt mai rai decat cei care faceau sluj la CEL DE SUS.(din CC)Ma amageam cu promisiunile ca se va face audit, ca cei raspunzatori VOR RASPUNDE pentru saracia mea(a noastra) Ca vom vedea nume GRELE care ne-au sfidat uitand ca tot EI si-au aranjat, pe tacute, Legea raspunderii Ministeriale.Asteptam,dupa dechiderea (triumfalista ca la comunisti) a fronturilor impotriva vamesilor care sunt mai mult atenti la bacnota pusa cu grije decat la explozibilul introdus,ca TIR-urile cu legume vor fi vamuite drastic, ca "NASII" pe trenuri vor tremura cand li se va mai flutura bani negrii, ca mafia din farmacii,spitale,ANAF,etc etc.etc v-a fi pusa cu botul pe labe, ca contrabanda cu tigari va fi inabusita in fasa la cate politii si institutii "trieste" de pe urma EI.Miliardul si jumatate din acest ultim trafic ar fi facut sa nu mai fie nevoie de marit accize,de inventat alte impozite si taxe.E mai comod sa iei de la amarati dect sa te inhami la treaba promisa dar care ar putea "supara" pe cine nu te astepti!Vreau sa gasesc si eu UNUL care sa-mi dovedeasca ,logic si cu argumente solide, cu ce se DEOSEBESC cei de ieri cu cei de AZI.Am mai afirmat si ,repet, spolierea celor multi se regaseste(si la urmasi) la comunistii vechi, luatul cu japca,se foloseste pe o scara din ce in ce mai larga.Un argument solid este si intarirea IMUNITATII Parlamentarilor, pentru a se fura si mai aprig.Am tot pomenit de audit-uri,a vazut cineva  sau a mai auzit CEVA despre ele?Ce sperante desarte,ce dezamagirii repetate la infinit, desi inteleg, cum am mai spus, ca lupul isi schimba parul,dar naravu BA!si peste toate persista LASITATEA lui Crin si Ponta cu cele 1o puncte cand n-au fost in stare sa refuze,aceste grave imixtiuni, redandu-ne DEMNITATEA!Anunturile repetate, pana la obsesie, cu scumpirile ce ne asteapta, de cetre puderia de Tv-uri, pune bomboana pe coliva.Ramanem fideli crezului nostru ca numai A TREIA FORTA, va duce Romania spre locul ce i se cuvine!

Niciun comentariu: