luni, 4 martie 2013

Nu oachesii din Ferentari....

e luare de atitudinea prezenta,ci faptul ca ne-am degradat si ne degradam NOI insine, viata noastra de zi cu zi.Ieri, cu prima zi de Primavara autentica,mi-a fost dat sa asist la cea mai nesimtita atitudine Cetateneasca.Nu oachesi de care am amintit in titlu,ci Oameni corect imbracati,albi ca si ziua superba,intr-o frenezie criminala,isi indemna copii sa culeaga ghioceii din Cismigiu.Ba, vazand ca cei trimisi "n-au randament" au intrat deavalma pe toate spatiile unde delicatul vestitor al Primaverii s-a aratat pentru a ne incanta ochii si inima.Ce m-a determinat sa iau aceasta titudine a fost LIPSA totala a reactiei celor aflati in acest loc.Un Cetatean,timid, a facut o tentativa.Imediat i-au sarit in carca cei care vegheau ca cei trimisi la cules, sa nu fie deranjati.Am inervenit si eu,un tip de vreo 3o-35 de ani care isi idemna consoarta sa-l ajute pe cel mic,mi se adreseaza,"cei tataie,ti s-a urat cu binele?"NICI O REACTIE.Am dat un exemlu dar,extrapoland in varii situatii si locuri,atitudinea se amplifica.Am cautat Paznicii din Parc.Nici tipenie.Si iata cum niste eforturi de a ne incalzi sufletul e anihilat in cateva minute.Dar cu cate gusturi amare nu ramanem,zilnic?Pana acum dadeam vina pe cei colorati.Iata, de data asta SUNTEM NOI.Marea masa care ,dupa noi, potopul.Ma opresc aici si mai punctez cateva evolutii politice.Raspunsul PM Ponta, a Ministrului de Externe este PRIMUL dat cu DEMNITATE.Sa ni se comunice in scris aceste amanari de intrare in spatiul Senghen.Cu precizarea pozitiei.In ce priveste batalia din PDL,asa cum am mai afirmat,faramitarea in grupulete si grupari de cumetrie,duce PDL tot mai rapis si mai apropae de soarta PNT-CD.E Udrea viseaza frumos si e cam pe tema, ca va duce partidul din nou la Guvernare ajutata  fiind cu  nadejde de insusi Premierul actual.Care, ne promitea ca va infunda puscariile cu cei care a chinuit Pporul si au furat de au stins.Si ce vedem, ca in loc sa "despaducheze" Institutiile de cei vinovati,se pune, brutal, batista pe tambal in numele "coabitarii"Inca odata va reamintesc,din cuprinsul acestui blog, ca SINGURA salvare de la miscarea ciclica "scola-te tu sa sed eu"| este A TREIA FORTA.Nu credeti ca AVEM DREPTATE?

Niciun comentariu: