sâmbătă, 21 decembrie 2013

Suntem putini,dar...

AM INVINS!Scriu aceste randuri, la ceas aniversar, cand ne pregatim coliva,prescurile si vinul, sa-i comemoram dupa datina ca in fiecare an,pe acei Eroi frumosi, ce si-au dat viata si pe care, MAJORITATEA,i-a uitatat.Desi se bucura din plin de sacrificiul LOR.Pot tipa cat poftesc,pot critica pe toata lumea,pot injura(unii) dar,cel mai de pret factor,il ocolesc,il ingora ori chiar ,constient,l-au vandut de cateva ori in acesti 24 de ani cu ocazia votului,care le-ar fi schimbat viata.La comemorarea de azi, de la Troita din Piata Universitatii, vom striga in patru zari, starea de fapt din titlul postariiDeoarece,asa cum am precizat in jurnalul de front"Destin", din 22 Dec.'89, orele 17,15 cand Iliescu anunta,prin infintarea FSN,CONFISCAREA REVOLUTIEI CURATE(lovitura de stat) noi am inceput lupta.Si,sincer,am incercat timp de 16 ani,la toate Comisiille si "organele" incadrarea org.noastre in Legea 42.Am facut aceasta ,deoarece mai toti ce formeaza organizatia, sunt stalciti in bataie,prin aresturi cumplite,prigoniti in fiecare clipa si refuzati cu indarjire in acesti 16 ani.Am incepu demersurile in Justitie si,dupa 7 ani,trecand prin 15 complete de judecata la CAB si Curtea Suprema,am fost recunoscuti si reinvestiti cu titlul de REVOLUTIONAR.Si suntem SINGURA Org. in aceasta situatie!Ultima Hotarare intr-un complet de 3 Judecatori, data cu cateva zile in urma, ne-a adus o bucurie si o satsfactie extraordinara.Pe de o parte castigarea drepturilor banesti,necesare ca aerul acum pt cei care au supravietuit si isi duc zilele groaznic, cand s-a acumulta bataile din acei ani, cu batranetea.Dar cel mai uluitor fapt a fost revelatia, ca NOI, suntem VETERANII ce am castigat Revolutia curata.Dragii mei, nu vreau sa ne laudam cu acest fapt, dar propaganda bolsevica a lui Iliescu,marea masa de impostori va fi ostracizata si aruncata la groapa de GUNOI a Istoriei, prin prezentarea a peste 21 de ore de probe video din activitati NECUNOSCUTE de Opinia Publica.Acestea contin,asa cum am depus si in INSTANTE,PROBE de necontestat, ca ROMASNII  NU SUNT LASI.Ca nu s-au marginit numai sa ceara, ce nu li s-a dat,in acesti 24 de ani,de catre mercenarii comunismului vopsit si pupincuristii Iliescierni.Ca jurnalist,am fost blocat de atitudinea a 52 de "confrati".Ma intreb cu o bucurie= cu suferintele prin care am trecut, ce bomba va fi cand,normal, va inteveni curatenia si fiecare va vedea ce crima a savarsit prin vinderea unui Popor pe 3o de arginti?

Niciun comentariu: