joi, 12 martie 2015

Jaful secoliului la Romani.



Poate ca nici nu-i mai dadeam atentie, acestui subiect.Dar are atata incarcatura de viata,are atatea conotatii in evolutia noastra, incat mi-a fost peste puteri sa nu-l amintesc,fie ca urmasii mei sa-l cunoasca de la "fata locului"Fac parte din generatia pe care regimul comunist a sacrificata-o, in numele ideslurilor"curate" ale comunismului,spre constructia "omului nou".Am dovedit si pot sa dovedesc in continuare, prin probe video, ca am fost parte din acea opozitie curata,huiduita si haituita de restul lumii cu scuipati,cu salivari cand scutierii sau minerii ne maltratau metodic,dupa indemnul partidului unic si cohortei de slujbasi, trecuti pe la stefan gheorghiu.Am amintit de aceasta academie de distrugere a fiintei omenensti, pt ca in cele ce voi posta in continuare, veti vedea cata importanta a avut aceasta.Asa cum spuneam am muncit 36 de ani,am contstruit tot ce s-a construit in aceasta Tara,a venit revolutia dar de "descatusat" s-au decatusat doar HOTII.Ramasi fara mana de fier a dictatorului,tandemul Patrica fara frica si Ilici cel moscovit secondat de un economist "de marca" comunista N.Vacariu, nu mai aveau rabdare.Asa ca au pritocit "MAREA CUPONIADA" Fiti atenti,a fost distribuite tuturor milioanelor de palmasi, care si-u lasat tineretea,sperantele, VIATA, in aceste obiective.Uitati-va la cel pe care l-am primit.Faceti voi socoteala si veti avea niste rezultate extraordinare.Ati avut o OCAZIE sa deveniti OAMENI, sa va cresteti copii, in urma acelui tribut greu platit.TOTI cei care au primit.n-au dat atentia cuvenita.Ei se imbatau,asa cum am mai spus,cu satisfactia deplina cand NOI eram fugariti si arestati de "tinerii" scutieri,n-avea in cap decat sintagma cu care a aburit o Tara intreaga activistii pt a scapa de Ratiu.Vin mosierii,toti erau preocupati sa-l aleaga cu 87 % pe Iliescu in Duminica Orbului,iar cand li s-a dat o sansa NU I-AU PRETUIT VALOAREA."Baietii",au falimentat pe rand obiectivele unde le-am depus,le-au cumparat pe nimica si iata cum milioanele, s-au scurs in anumite buzunare.Eu am urmarit pas cu pas, certificatul meu de actionar,in primul an am primit cateva sute de mii,in al 2-lea anam primit 13 lei,apoi mi s-a comunicat ca adunarea generala a actionarior (la care n-am fost, n-ati fost invitati) a hotarat.Asa a ramas o mana de "reprezentativi" care au procedat dupa bunul plac.Cea mai mare suma data lui Stelu 331 milioane de euro,mi se pare o bagatela fata de miliardele raspandite in anumite buzunare,sau pe alte meridiane.Reflecati adanc dragii mei,intrucat e inca un fapt din cele care ne reprezinta.

Niciun comentariu: