luni, 10 august 2015

Alta gafa ...

S-a suparat alesul.Intr-o conferinta de presa,acesta a declarat,citez,trebuie sa sustin dislogul cu omologii mei,in acest sens am avut... si ne-a declarat o gramada de personalitati, cu care a avut intalniri si vizite de rigoare.CE N-A subliniat Presedintele K Iohannis, a fost faptul ca s-au cheltuit sume enorme fara o FINALITATE.Ca FAN eu intreb,cate investitii,ce efecte economice a generat aceste vizite si cu ce M-AM ALES, eu cel care,cu inca cateva mii de simpatizanti l-am votat.A facut atatea deplasarai incat NU A PUTUT sa ne raspunda la o scrisoare deschisa.Ne pregatim sa incepem sensibilizarea Cetatenilor, pentru a incepe DESTITUIREA.Intrucat nu mai avem NIMIC de asteptat de la acest mincinos.Pe fondul acestor situatii,intervine si intoarcerea(din alta plimbare) a P.M Ponta.Si poate ca ii va da "de lucru" Presedintelui.Catalin s-e pregateste prin flotari si piruete politice, desi ELECTORATUL, va sanctiona drastic PNL pentru insotirea de rau augur(cu criminaliii mafioti din PDL=ARIPA FSN.In aceasta atmosfera incinsa apar si "dezvaluirile"raspopitului.Cu cea mai vehementa critica,eu cred ca SCOPUL, e tocmai de a LEGALIZA si OBISNUI societatea ca mortul de la groapa....Acestea ne-au fost servite la pachet cu o stire care "inflacareaza" justitiarii rupti de foame si nevoi.A cazut magareata pe manelisti.Care,vehemet au ripostat, prin plecarea din Tara.Ii anunt sa nu faca greseala aceasta fatala,.intrucat toata Europa s-a saturat de plimbareii artisti,dar si mai rau,nimeni nu ar putea traduce jeluirea lor.Cat privete infintarea Partidului Revolutiei a-3-a Forta ,avem termen sa ne sustnem cauza pe 27 luna August.Voi reveni!

Niciun comentariu: