joi, 20 octombrie 2016

Tupeu?Cat cuprinde...

Am scris ieri, despre balciul de la Senat, privind venirea in plen, a Presedintelui PSD,L Dragnea.Cand eram pe sfarsitul prezentari,ca de fiecare data cand critic vehement PSD si actiunile sale,textul scris a disparut, eu fiind ocupat sa-l recitesc.Mi-a zburat si a ramas alb.Am scris aceasta pt a va da seama, in ce conditii postez si am sa va fac o sinteza scurta, deoarece o alta situatie neverosimila, mi s-a inamplat, mie si la alti cetateni..In esenta, vizita la Plen, a celui de mai sus, a produs o mica zagaltaire.Dupa ce a anuntat de la tribuna, propunerea de a se elimina peste 100 taxe care,in loc sa aduca bani la buget,il consuma,vorbitorul a lasat sa se inteleaga, ca EI vor face  ca acestea sa dispara, avand si sursele de compensare a pierderilor.De aici s-a iscat o polemica intre V.Vozganian si colegul de partid Atanasiu.Cea mai corecta si virulenta interventie, a fost a Senatorului Nicolae Vlad Popa, coleg cu cei 2 .Care a dezvaluit, ca aceste taxe, au fost introduse de P.M Ponta si acum,pentru a da bine in campania electorala, vine Dragnea sa le taie.Dar aceasta e numai aparent Deoarecer,desi s-a votat intr-o veselie pt suprimarea lor,POATE FI O CACEALMA.Siguri de victoria lor,PSD-isti au aruncat aceasta momeala, care da biune la alegeri.Ma opresc aici si vreau sa semnalez, un fenomen ce ia amploare pe zi ce trece.Este vorba de taximetristii-lotrii.Ce se manifesta sub 2 forme.Prima il intrebi daca e liber,El te intreaba de traseu,Te cantareste din priviuri,te invita sa urci sau, iti spune ca asteapata schimbul sau ca,pentru a face schimbul trebuie ca directia pe care ti-a indicat-o, sa coincida.Al 2-lea,cand ajungi la destinatie,(in cazul meu cursa coata 5.60) iti cere DE LA OBRAZ ,de 3-4 ori pretul.Acest fapt mi s-a intamplat de 3 ori.O doaman se plangea de acelasi lucru,Eu public foto, de la cel care ,in loc de 5,60, mi-a batut obrazul ca am refuzat sa-i dau 15 lei.E de la compania "Apolodor", Rog pe cei care ma cenzureaza, cu atata strasnicie, sa faca un pustiu de bine si sa taie din fasa, asemenea apucaturi "haiducesti"Am aflat ca nu m voie sas postez nr nder masina.Dar cei care se simt v izati,pt ai convoinge pastrez numerele!Revenind la cele zilnice,fiecare zi trecuta,care ne apropie de alegeri,e marcata de cresterea in duritate, atat a celor care candideaza,cat si a celor ejaculati din liste(vorba stim noi cui)Vom asista,cat de curand,la lovituri naparsnice, care vor mai elibera esichierul politic, de penali.Domane ajuta!!!

Niciun comentariu: