miercuri, 9 august 2017

Excrocii,ne se dau dusi....

In plina "efervescenta" a "gloatei" care se imnghesuie, sa-si depuna dosarele de pensionare,iata ca Tartorul Sef, al Bancii Nastionale ,Mugur Isarescu,  da cu tifla.Si mai ia in brate si o "Constitutie U.E" ce l-ar aplauda, ca FURA CU NESIMTIRE, si pensia si salariul ."Interpreteaza" ca cei peste 100.000 euro ar fi fost un "cadou" DE LA COLEGII, din Consiliul de Administratie al Bancii..Inca o proba evidenta, de alienare comunista ,predata la stefan gheorghiu si intrpreatata de  glumeti,suna cam asa"cei al meu e al meu,ce e al tau, e tot al meu si manaci jar, daca ma denunti"Pe aceleasi coordonate, se situeaza si CIRCUL de ieri din Parlament.Eram sigur de manipulare si nici nu m-am dus la plen.S-a vazut in toata splendoarea, manevrele de a LUNGI TERMENUL, pt ca mercenarii sistemului, sa aiba timp,prin prelungirea discutari in Parlament,dupa vacanta, de a mai smulge o halca din buget.Prin targ se  vorbeste ca L.Dragnea,  e invinuit de toate relele.Dar cea mai haioasa situatie s-a facut publica,cand am fost anuntati ca acesta, si-a DELEGAT toate indatoririle, catre ALTA INTREBARE.Si circul continua,Opozitia s-a inflamat,apele s-au linisatit si.. duios Anastasia(jaful bugetului) trecea.Cat priveste raspunsul la scrisoarea deschisa, catre Min.de Interne D.na Carmen Dan,nici o miscare.

Niciun comentariu: