miercuri, 13 septembrie 2017

Am alertat dar....

Iata ca toate mijloacele media, sunt(din nou) inflamate de "descoperirea" unuei noi inselatorii, in aceasta ramura.EU,daca mergeti inapoi cu 5 luni,am expus-o pe larg, si in care descriam pe larg,procedura.O reiau,m-am trezit cu un msj pe celularul meu si ACUM, nu ma mai intreb, de unde avea nr.Cert e faptul ca,participand si la alte"oferte" mi-am dat seama de iselatorie.Mai ales cand, cu deosebita dibacie, subliniaza,suav,DIFERENTA de cateva sute dintre ce vinde el si concurenta.Si aici a nimerit la fix,deaorece in saracia naostra, aceasta e cea mai bumna  momeala.Am semnalat org. in drept,  ce am postat atunci pe blog si,vorba Romanului, mai bine mai tarziu.....In alta ordine de idei,conflictul cu sctia 8 politie, a luat amploare.L-am somat pe Cdt. SA VINA LA FATA LOCULUI(ca doar n-a fost nascut..direct in scaun)Ca sa-mi arate ca e SEF,a trimis o echipa de suibalterni.Care si acestia aveau grade mari,dar nu le-a convenit ca "i-am, bagat in cerneala"M-am distrat copios, cad am vazut REACTIA PE VIU, cea pe care o sesizasem de peste 2 ani.Cand a constatat ca,plangerea mea,privind construirea , a 3 camere in podul propriuetastii mele,FARA NICI UN ACT,cand le-am adus la cunostinta, ca nu voi da nici o declaratie daca,pana vineri,Cdt nu VINE LA FATA LOCULUI, voi face plngere penala la parchet pt abuz in serviciu si FAVORIZREA INF.Mingea e in terenul LOR.Va voi tine la curent cu evolutia!In ce priveste evolutia politica,nu va lasati pacaliti de dezvaluirile EXTRAORDINARE ale ADJ GEN COLDEA.Cat priveste faptul DE CE TOCMAI ACUM,avem o intelegeere aparte,deoarece nu poti, SINGUR IMPOTRIVA SITEMULUI.Vom mai comenta!
\

Niciun comentariu: