sâmbătă, 24 februarie 2018

Se propie de colaps?

Te scoli dimineata, in cele mai cumplite stiri,de accidente groaznice,omoruri,etc date cu voluptate in eter de nesimtiti.Care iti detaliaza adanc, amanute care te aduc in starea de nebunie.Vine apoi inmfruntarea intre david si goliat.Goliat format din cei mai cumpliti vanzatori de Tara,de Neam si de bogatii.PE NIMIC.Si L,C Kiovesi!Si tebuie sa mergi mai departe.Si te ataca ciumatii din Guvern, cu Revolutia fiscala.Ce te baga si mai greu in depresie.Vine Olguta,cu chipul ei de Olteanca vajnica si strajnica, care te asigura sub juramant, ca nu v-or  scadea veniturile,dar se vor reduce.Basca ca trebuie sa mai vii cu bani de acasa,la batranete sa ai posibilitatea(?????) sa ajungi intr-un spital(daca vor mai exista) si sa clipesti la doctor de cate ori ii vei promite suta.Cinci clipiri e minimum.Pe mine,un ins de la primiri urgente, mi-a strapuns pielea membrului, pe viu, cu o sula nesterilizata, de am urlat de durere si am CLIPIT.Dar n-am dat.Punerea sondei a fost un chin.Si mi-a venit rau.Am aterizat de urgenta la o Policlinica particulara.Dupa 42 de ani de munca.Aici cand i-am povestit medicului, care ma consulta(adevarat profesionist) m-a luat peste picior si mi-a zis,cu sfoara aceasta puteai sa iai la remorca un tanc!Mi-a prescris medicatia si un lucru ce m-a remontat, a fost ca ne vom intalni peste 30 de zile, sa facem analize amanutite ,Cand putea sa mai "ciuguleasca" cateva sute!Contrar la ce ma asteptam,sa facem analizele INAINTE, ca sa vedem CUM STAM..Dar a fost Corect.In alta ordine de idei si alipind aceste probleme zilnice,asistam fara sa ne PESE ,la distrugerea noastra totala.Pentru ca iesirea in strda,suferintele ce decurg din aceste sacrificii,facute de aceiasi neimpocati cu incovoierea,SUNT MOTIVE de a va conmtrola.O proba zdrobitopare e marirea amenzilpor care nu vor fi date unui descreirat, ce taie cu sabia,ci unuia, care iese sa-si apere DREPTURILE.PRESEDINTELE,CARUIA I-AM SERVIT probe concrete, de scoaterea in aafara legii a psd,TACE SI-SI FACE JOCUL PROPRIU.NOI CAT MAI ASTEPTAM PENTRU A NE ORGANIZA?IN RESPECTUL LEGII?Reiau postarile si sunt sigur ca Presedintele,pt a nu risca o suspedare,va semna.APOI?(va urma)

Niciun comentariu: