duminică, 12 august 2018

Inca un pas....

spre desprindere de trecutul comunist!A fost facut, incepand cu 10 August, orele 17.00, cand a fost aruncata prima "DOZA" de gaze lacrimogene.FARA NICI O NOIMA!Am cazut in genunchi, fiind prea apropae de sursa,am scos rapid batista,am umezit-o, am acoperit caile resiratorii si am plecat spre muzeu.Asta din instinct.Fara atacuri,fara inacerari,simplu fapt ca s-a dorit, includerea in perimetrul pietii, a spatiului dintre breteaua, ce face legatura cu sos Aviatorilor, a dat "MOTIVUL" celor ce stateau la panda, sa ACTIONEZE.Sub motivul ca se ataca Guvernul,s-a trecut la represalii.Si a fost lovitura in plin.Deoarece toti participantii, se indcemnau sa strige HOTII si JOS GUVERNUL.DECI,trebuia pandit momentul.De aici se cunoaste evolutia.Ca vechi conducator al acestor manifestatii PASNICE, ma mandresc cu faptul ca,5 ani, cat am batut strazile cu protestatarii n-am lasat loc la nici o provocare.Deoarece,am luat masuri sa le elimin din fasa si, AM REUSIT.Pot proba oricui!In ce priveste foloasele acestei manifestatii,sunt modice cu pret prea mare.De 28 de ani sustin ca, NIMIC nu se va schimba inca 100 de ani,daca VALORILE ACESTUI NEAM, NU SE VOR IMPLICA.Nu in violente,ci in SCHIMBAREA PROFUNDA,PRIN ALEGERI, A CLASEI POLITICE IN TOTALITATE.Degeaba incasezi,te imbolnavesti si,INTR-O SITUATIE CE E APROAPE SA SE INVEASCA ,ALERGERI ANTICIPATE VA INTREB,CE PUNEM IN LOC?Marii profitori ai Revolutiei,gen "Mircea fa-te ca lucrezi", se imbuiba si chefuieste pe postul PUBLIC TV,cu un onorariu gras.Stiu alte si alte plosnite, sunt in aceiasi situatie.Singurul CASTIG al acestei actiuni,e faptul ca Europa a INTELES cu ce "specimene" are la guvernarea Romaniei, in U.E.Suntem SINGURII, in care virulenta si provocarile comuniste,tin pasul cu evolutia,devenind tot mai sofisticate.Concluzia.Am tras-o printre participanti carora le-am exp-l;icat ca NOI avem pregatite toate formularele ca LEGAL si fara Violenta,doritorii sa candideze.Majoritatea s-au uitat la mine ca la un tip de pe alta planetas.Din 30 de carti de vizita prin care i-am invitat la sediu sa se convinga,nu a fost ONORATA NICIUNA.Trageti concvluzia!Sa avem parte de ADEVARUL CA_DACA NU RESPECTAM SACRIFICIUL CELOR CAZUTI,vom repeta....

Niciun comentariu: