joi, 27 septembrie 2018

NOAPTEA MINTII....

Traiesc un sentimenmt ireal.Ca nu poate fi adevarat!NU POATE!NU SE POATEEE.TOT CE AM TRAIT,TOT CE AM SIMITIT,TOT CE ALCATUIA VIATA MEA,S-A IMPRASTIAT CA UN  FUM.Toate clipele de viata,gingase si unice,au fost spulberate.Tot ce m-a tinut TARE, a fost credinta in Dumnezeu,Dumnezeul MEU, care imi da dupa fapta.Credinta aceasta,ce ne-a tinut IN VEACURI,IMPREUNA,si la greu si la bucurii,a fost PANGARITA.PANGARITA ULUITOR INTR-0 CLIPA. O CLIPA CE DISTRUGE TOT CE credinta A INFAPTUIT.CRESTIN ORTODOX FIIND, NU POT IJNTELEGE vanzarea.de catre PASTORUL Credintei noastre.Cum a putut Preafericitul Daniel sa ne duca ,ca mieii la taiere ,cum a putut sa faca pact, cu ciumatii rosii si sa ne vanda atat de dramatic?Acest Iuda a facut, ce poporul nostru n-a acceptat niciodata, ca victima sa coabiteze cu CALAUL.ACEASTA tradare,  IMI LEGITIMEAZA ATAT MARSUL DIN 90, ASUPRA PREANEFERICITULUI TEOCTIST,CE A FELICITAT DICTATORUL PENTRU INECAREA IN SANGE A TIMISOAREI SI IMI LEGITIMEAZA ACTIUNILE VIITOARE, PENTRU intoarecerea la credinta noastra milenara.Dupa gazarea din 10 august,frazele nu se mai leaga,dar sunt spre revenire.Doamne,pentru un pact de ajutor(pentru bani "strecurati" catre biserica),iata,noaptea mintii,l-a determinat pe OMUL Daniel Ciobotea sa ne VANDA.MA AMAGESC CU GANDUL CA patriarhul NU E AMERSTECAT!Oare Stantul Sinod va sta pasiv?Ce ma ingrozeste e ca s-a dat pe toate posturile,in 12 Sept.acest pact odios si...NICI O VORBA.NI O REACTIE!Fara remuscari,fara consultari,fara CONSTINTA.Avem proba indubitabila la judecata,aceasta marsava VANZARE  A SUFLETULUI NOSTRU.Atat ne mai ramasese,sufletul curat si credinta, in EL.,NOAPTEA MINTII ,DUPA CARE URNMEAZA, NEANTUL.MOMMENTELE UNICE,GINGASE,DE LA INVIERE DISPAR BRUTAL, CAND VEZI,SIMTI SI NU POTI intelege, adevarul.45 de ani,judecati cu asprime de "colectivul oamenilor muncii" ca merg la biserica,ca port verigheta,ca m-am casatorit religios,turnatoria la securitate a celei mai intime l;egaturi cu EL,SPOVEDANIA  ,a pus la colt multe fete biserticesti.Nu s-a facut curatenia trebuitoare.Secolu 21 va fi crestin sau NU VA FI DELOC.VOM LUPTA, fara crutare,sa ramana CRESTIN.

Niciun comentariu: