marți, 25 iunie 2019

DOUA SABII....

Nu pot intra in aceiasi teaca.E un proverb care, e specific clasei politice Romanesti.Nici nu se usuca bine crneala, de la ultima strigare (alegeri), ca dislocarea de forte, incepe in iures.Asa si cu recentele alegeri.Care au adus pe firmament "stele" ce, frezate si pomadate,au amutit gura targului.Care n-are de unde sti, cat s-au scremut,in laboratoare,pentru ="fatuilala"care sa amuteasca electoratul.Si sa-l MOTIVEZE, ca a VOTAT CORECT.Vedeti frictiunea,dintre Rares si Sica mandolina, la Liberali,a lui Ponta cu "restul"psd(curand, nu va mai fi restul ci "RESTURI".Dar sa-i las in plata Domnului pt ca, TOT NU PUTEM SCHIMBA NIMIC, DACA NU NE IMPLICAM IN ALEGERILE PARLAMENTARE.SINGURA SANSA DE A SCHIMBA ACEST CANCER AL SOCIETATII ROMANESTI.In ce priveste "explozia" de aderenti, spre Partidul Revolutiei ,musai,trebuia si o doza de revolta.Care a facut ravagii prin 2/3, din cei care sau prezentat la "intalnirea informala"Acestia au fost convinsi de o "petarda" ce prinde rapid la "revi" frustrati.Faptul ca am dovedit, prin 6 hot,inclusiv a Curtii supreme, ca 22 din camarazii mei, au MERITAT (din 47) sa primesca toate drepturile,au fost interpretate,pentru a "stimula"mania si ura "oamenilor muncii",precum ca EU mi-am pus toata famili(dupa unii 4,dupa alti 7 membrii) in POSESIA cert.Or FAMILIA MEA E FORMATA DIN 1 SINGUR MEMBRU EU! Iata, cum o "ivatatura"capatata la stefan gheorghiu, in abc-ul manipularii, AICI A PRINS.Dupa ce le-am pus probele in fata,acestia,DE RUSINE,au dezertat.Atata paguba!Cat priveste retragerea imputernicirii, eliberata D.lui Demi,pt infinmtarea filialei Brasov,dupa comportarea sub orice toleranta,atat la comemorarea din 13-15,cat si in analiza ulterioara a acestuia,rezulta ca NU ESTE COMAPTIBIL cu cinstea de a fi membru, al acestui Partid si prin faptul,dovedit prin postarile pupincuriste, la adresa unor militari ,care au sarit in barca Revolutiei,intrucat ATUNCI,a fost la moda,aceasta "gaselnita".Care a costat bugetul Tarii, miliarde.Ori in cazul acestor trepadusi,care isi cauta un loc mai in fata,NOI ii abandonam si TRECEM MAI DEPARTE!Suntem creinciosi indemnului nostru NIHIL SINE DEO.SI VOM CONTINUA  LUPTA!AMIN|!

Niciun comentariu: