joi, 4 iulie 2019

gura pacatosulkui,,,,,

Na refer la postarea mai veche,cand am fost CONVINS,DE DRUMUL FARA INTOARCERE,a ciumatilor rosii(cauta cantecul de lebada,sau inceputul sfarsitului)Iata ca VIATA,evolutia,imi da dreptate.Dar nu numai atat,lucrurile isi maresc viteza de schimbare.Si de descompunere.Treptat!Sa luam ex.C.C,care,cu ultima hot,luata cu 5 pentru si 4 impotriva,s-au demascat ca sunt POLITRUCI.Ca n-au nimic cu CURATENIA SI PARTIZANATUL POLITIC.Ce pretentii sa ai cand,INCA, ciumati,, taie si spanzura in DISPERARE.TOATE acestea, vor lua sfarsit, la alegerile viitoare.Multi se bucura, de alunecarea pe toboganul istoriei, a ciumatilor rosii,dar cea mai mare bucurie, e ca cel care a refuzat atat amar de timp, sa recunoasca VINA (chiar daca si-a dat demisia)privind evenimentele de la 'Colectiv" e si el PE TOBOGAN,E vorba de V.Ponta,care da din colt in colt, cu PRO -UL LUI.AVAND IN VEDERE, CA CEI CARE L-AU SPRIJINIT,CREZAND IN INTRAREA LA GUVERNARE,AU CONSTATAT, CA SUNT IN AER,ISI CER "DREPTURILE'INVETSITE,IN pro.ASA SE EXPLICA, disperarea ACESTUIA, IN A NOGOCIA CU VEORICA,CU SILE MANDOLINA, CU  UDMR.Totul a fost un ESEC!CE VA URMA?Disparitia,pana la alegerile de anul viitor, a MITULUI INTERLOPILOR,CA "SUNT REPREZENTATIVI"!!!Analizand evolutiile si in opozitia TACUTA,constat ca ,in loc sa ne implicam, urmeaza puhoi de comentarii,care mai de care sfatuitoare,cicalitoare,vehemente(in anu face nimic) care duce la ;LEHAMITE SI EXASPERARE.In loc de IMPLICARE.Deoarece repet chir daca plictisesc E UNICA OCAZIE,DACA NE IMPLICAM, SA SCAPAM SI SA INTOARCEM TARA, SPRE NORMALITATE,SPRE DEMNITATE,SPRE ADEVCRATA LIBERTATE.Daca nu vor suprima aceasta vorbarie sterila,daca nu vom constientiza ca Dumnezeu e cu NOI,si ne DA ACEASTA UNICA SANSA,VA URMA DEZASTRUL.Cand vom fi deposedati si de ultimile palpairi de ADEVAR,DE NUMELE DE ROMAN.DE ISTORIA NOASTRA MILENARA.Am tras zeci de semnale,ne-am implicat cu TOT ce aveam,am fost arestati,torturati,atacati,dar nu UMILITI, AM REZISTAT.AM PREGATITI tot ce trebuie si asteptam oameni adevarati, care sa ne caute,pe care sa-i supunem votului pt puterea locala si Parlamentara,penrtu AI IZGONI, pe cei care ne-au adus IN PRAGUL DISTRUGERII.II ASTEPTAM,CU CAT MAI REPEDE CU ATAT MAI BENEFIC.CURAJ FARTILOR,NU TREBUIE SA NE FIE FRICA!

Niciun comentariu: