sâmbătă, 11 aprilie 2020

Inconstienta unora....

pune in  primejdie de moarte, colectivitati intregi.Nu o spun, ca si cum asi anunta, ca am descoperit apa calda,ci din periplu zilnic, in cele 2 ore permise.e imposibil, sa nu dau peste acesti inmconstienti.Care,daca le atragi atentia,constati ca nici cel mai mare pericol, pe care il tarim ,e convins,Eca pe EL NU-L ATINGE.Si cand ii atragi, din nou atentia,il vezi cum sa uita la tine, ca vitelul la poarta noua si NU INTELEGE, DE CE.(Sau se FACE)Oare sa cred, ca nu are nici un mijloc, de a se inmforma?Simplu, PE EL NU-L INTERESEAZA,EL TRAIESTE IN LUME LUI!Daca ar intelege, CAT RAU face la cei din jur,poate s-ar corecta1 Culmea e ca, pe intreg teritoriul Tari ,au fost astfel de intamplari.Asta denota, cat de adanc, regimul totalitar, a distrus si ultima licarire, de bun simt la UNII!Am fost la Piata Obor,sa-mi fac cumparatrurile.Coada era pana in Ses Colentina, deoarece se intra numnai pe o use laterala.Daca l-am rugat, pe cel din spatele meu, sa pastreze distanta de 2 m,a inceput ,sa faca cum ii venea la gura.M-am uitat atent,nu era de alta culoare!Atunci de la ceilalti, ce PRETENTII SA MAI AI.INCONSTIENTA ACEASTA,A UNUI ins CARE DIN LENE SI ALTE "ÄCARETURI DE ACEST GEN,DACA I-AM SPUS CA PUNE IN PERICOL ALTI 4 SUTE,pe care pot sa-i infectez eu, sau inmconstienta lui,a iceput,ca debicei, ca desteptii astia .Si aceasta situatia, treneaza, deoarece daca atentionerzi un politist,il amendeaza imediat.Dar sar cei DIN JUR,in apararea "victimei.Cei de facut (cernasevschi)Simplu,amendarea si acvocatilor neinvitati.Care poarta acelasi hram.Spune-mi cu cine te insotesti, ca sa-ti spun.. CINE ESTI!FARA COMENTARII!Urmatoarea postare o voi "dedica celor care,prin instalarea geamurilor,FURA DE STING CLIENTII LA CANTAR!




Niciun comentariu: