luni, 4 mai 2020

CUM DE-I MAI RABDA PAMANTUL ROMANESC...

Credeam ca,in acesti 30 de ani de lupta,in orice conditii si cu cele mai pasnice mijloace,credeam ca am vazut si inteles TOT, ce poate mintea si porocedurile comuiste.Dar iata ca ,trebuie sa recunosc,m-am inselat.Atat eu, cat si camarazii mei cu care,din 22 Decembrie 1989,am batut Bucurestiul, in lung si-n lat, pentru LIBERTATE.Pentru ca ROMANII ,SA FIE LIBERI.Ori, vedem ca in tot acest timp, s-a lucrat din greu, la DISTRUGEREA SI DESFINTAREA STATULUI  ROMAN,INDIVIZIBILcum mentioneaza actul suprem al Romaniei, CONSTITUTIA.Ani si ani de marsuri si proteste,interventii si interviuri luate, liderilor politici din Parlamentul Romaniei fiind,acreditat, de 30 de ani.Iata ce se petrecea in secret,in acesti ani.Am introdus 3 actiuni in Justitiae ,de DESFINTARE A UDMR(care este o ASOCIATIE )cerand ,daca au pretentii de a pareticipa la viata publica,INSCRIEREA CA PARTID POLITIC.Toate 3, ne-au fost respinse, pe motiv ca se incalca drepturile omului.Dar legea preciza ,imperativ, ca  Parlamentul e format din  partide politice CARE AU TRECUT PRAGUL ELECTORAL.Se stia,dar s-a pus batista pe tambal, de TOATE formatiunile politice, trecute pe la guvernare, in acesti 30de ani, udmr era "punctul de sprijin(si a fost 30 de ani) necesar ca aerul,pentru un  psd care NU CONCEPEA, SA PIARDA puterea,So i-au sprijinit,  fie DIN UMBRA, fie fatis.Si iata ca SAU DEMASCAT(inca odata).In acesti 30 de ani,am cunoscut toate manevrele,procedurile si ïnterventiile,pentru a acoperi acest procedeu,silentios,de a trece o LEGE.Or,cum psd,avea tov pe victor ponta,VINOVAT de tragedia de la COLECTIV,care i-a adus ejectul, din functia de PM,Tariceanu care are pe CONSTINTA(o avea?) mari tunuri de pe vremea cand era p/m,,Iata,INGERUL SALVATOR,CARE E BAGAT IN LUPTA,in momentul critic,FRATIA,IN GANDURI SI FAPTE.CE SUNT CLARE CA LUMINA ZILEI SI TREBUIESC ,DE URGENTA,ANCHETATE DE ORGANELE IN DREPT.PENTRU TRATDAREA DE TARA.LEGEA PARETIDELOR POLITICE, ART 1,PREVEDE,IMPERATIV,ACEST LUCRU.pentru aceasta anchetare,noi "Go;anii Pietei Universitatii  1990,cati mai traim,vom iesi din nou in strada,dupa ridicarea starii de urgenta.ASA SA NE AJUTE DUMNEZEU!

Niciun comentariu: