sâmbătă, 1 august 2020

Nu mor caii....

Este exact situatia, in care, nu am mai postat, nici o stire de ceva timp.DE CE ,se vor intreba cei carora ma adresez si carora le multumesc sincer, deoarece am constatat ca,desi n-am mai postat ,eram cautat in comntinuare.Dragii mei suporteri,duc o loupta extrem de grea, cu un grup infractional organizat, peste care nu am dat intamplator ca ziarist,ci,in goana lor dupa castig,nu se dau inlaturi DE LA NIMIC.Am sa va dezvalui, cat de cumplita e viata noastra,nu numai din cauza pandemiei,ci tocmai lacomia unora, din semenii nostrii,produce nenumarate drame.Printre care si a mea.Si,ATENTIE,fiecare drama,trage dupa ea persoane,imprejurari,COLECTIVITATI.De data aceasta,desi sunt gazat in 10 August 2018,desi am facut plangere penala impotriva numitei Carmen Dan,,din cauza careia am suferit 2 operatii grele,in acest rastimp, am fost nevoit sa "vizitez" 12 spitale,in prezent fiind in refacere, dupa o operatie de adenom de prostata,aud ca dosarul a fost solutionat, fara sa fiu ascultat, cel putin.Voi face plamgere ,DIN NOU,la parchetul militar.In ce priveste drama ce mi-a fost impusa, a trebuit sa-mi analizez TOATE posibilitatile, de a raspunde corect si legal, la aceasta agresiune bine "örchestrata", care mi-a pus existenta in primejdie.Cea mai mizerabila actiune, savarsita impotriva a 3 entitati, emanate din REVOLUTIA(este vorba de distrugerea Partiudului Revolutiei,a Asociatiei Revolutionarilor 21 Decembrie Piata Universitatii si ziarului "Mesager" pe care,MAJORITATEA au dat-o muitarii,au fost spulbereate,sfidand legea,de )niste infractori.Ce vor fi judecati ca atare.Dar am o intrebare care nu-mi da pace,DE CE ATATA URA IMPOTRIVA NOASTRA A CELOR CE AM LUPTAT IN REVOLUTIEI,SI V-AM SCAPAT DE DICTATURA? Ghicesc ce ganduri am rascoliti si primul suna asa"de astia de ce nu ne-ati scapat?" raspunsul e simplu,-pentru ca ati fost comozi,dezinteresati,ostili,vehementi si nu at venit langa noi-! DECI MUCLES!!!!

Niciun comentariu: