miercuri, 29 septembrie 2010

sarutul lui Iuda

Am trait in direct si la o ora de varf iuresul de dupa dermisia Ministrului Internelor, Vasile Blaga.Numai lapte si miere dupa ce a incheiat "misiunea" Presedintele TB.Ca sa puna capac l-a mai si pupat dupa ce l-a matrasit.Asta da Democratie in PDL.Trai nineaca.Dai la gioale si pandesti la cotitura.Eu unul din cate-l cunosc pe D.l Blaga, domneste,v-a raspopi pe multi cand va fi instalat in scaunul actual a lui...Boc.O varianta.Cea mai diabolica, cea mai viabila in momentul de grea cumpana, la capitanul care a fost" v-a fi cand se va instala, prin mijloacele oculte pe care le stapaneste c u dezinvoltura ne vom bucura ca am scapat de cele 2 mandate Basescu si vor urmA "N" mandate cu el ca Prim Ministru!Argumente? Flota si distrugerea Tarii, abuzurile clici care-l sprijina,etc il va instala pe Bankonschi in locul sau,El Prim Ministru si haide, cu partidul de rezerva al lui Diaconescu spre cantecul de lebada al Democratiei.Pentru care ne-am luptata din 21 dec si infranta tot atunci dar la 23 de ani diferenta.Asta daca Opozitia nu se regrupeaza.Sub conducerea altui comunist vopsit in democrat.Pleaca oameni cu care am fi putut face ceva si raman neacomodatii cu Democratia, asa cum spuneam, "legumele" care au trait si traiesc cu aer(la un moment dat dar care pare fara sfarsit)Oare ce vor lasa in urma lor URMASILOR, acesti simpli"trecatori"prin viata.LASITATEA?

Niciun comentariu: