miercuri, 22 septembrie 2010

ziua adevarului

Am participat la sedinta camerelor reunite, am fost chiar lanaga mana dreapta a Presedintelui PSD, Victor Ponta cand declara ca grupul PSD nu v-a participa in, plen, la declaratiile Presedintelui Basescu intrucat el nu mai reprezinta functia de Presesdinte al Romaniei ci este dicursul Presedintelui PDL "care nu ne intereseaza"In cuprinsul acestui blog am mentionat ceva despre privilegii.Un gust amar am incercat cand acel argument adus atunci in dicutie, a fost probat cu mare precizie, azi.Cele 2 tabere ,frati in FSN, au condus cu acuratete si maiestrie finisata la Stefan Gheorghiu aparenta de "razboi total" Cu cata "vitejie" apara pensiile Victor Ponta. Cu ce vehementa.Cand DOVADA ca toata aceasta vehementa se bizuia pe un TROC.Nu-mi dai, imi iau jucariile si plec.Amintiti-va sloganul strigat de noi in cei 2 ani de marsuri, 9o-91.FSN, FSN dute-n URSS.Cata dreptate am avut.Dar oare a plecat urechea cineva?In postarea urmatoare am sa aduc la cunostinta celor care ne viziteaza, ce sansa a pierdut poporul Roman prin huiduielile si scuipatii pe cre ni-i administra cand noi mersaluiam si strigam "Veniti cu noi, si voi sunteti Roamni, stati in balcoane si veti muri de foame".Oare mai e ceva de spus?

Niciun comentariu: