miercuri, 29 decembrie 2010

Dovada

Am postat ca cele 2 aripi ale FSN ,PSD +PC si PDL, fac un joc electoral care sa-i tina in veci la guvernare prin ROTATIE.Dupa principiul amintit intr-o alta postare,"scoal'te tu ca sa sed eu"In aceasta idee se inscrie si vointa comuna a Psd+Pc de a face o coalitie politica pentru alegerile din 2o12 cu PNL.Ce am mai spus ,ca pcr-ul s-a disipat in toate partidele si ca PNL nu e de dreapta,ci e de centru-stanga.Deoarece profesiile liberale il fixeaza intr-un centru oscilant.Ce denota din acest mariaj impotriva firii.Ca viitorul nostru dar,mai ales, al copiilor nostri, sunt la cheremul acestor forte care,in veci, nu vor ceda puterea cu avantajele sale.NOI am inaintat SOLUTIA, DAR OBSERV CA NIMENI NU VREA SA O IA IN CONSIDERARE.Si, E SINGURA.Unirea celor care isi dau seama ca am drepate,a celor care doresc ALTCEVA, ceva viabil care sa duca Romania catre urcare si nu spre distrugere.Si asta, asa cum am mai spus, nu o poate face decat solidaritatea celor care vor sa iasa din acest cerc vicios.NOI ne-am facut si ne vom face datoria pana la capat,ramane ca voi sa VA TREZITI.Si, o ipoteza simpla, dar care dovedeste cele de mai sus, v-ati pus intrebarea ca taierile si tot cortegiul de "economisire" e facut pentru ca, in 2o12, sa fie BANI ELECTORALI si pe suferinta voastra ,PDL sa castige alegerile?In politica trebuie, ca sa rezisti, sa impaci si capra si varza,or PDL impaca de vreo 2 ani numasi CAPRA?

Niciun comentariu: