marți, 28 decembrie 2010

Speranta.....

Si iata ca apare si aceasta.Am fost invitat la deschiderea,in holul cinema "Patria", a unui club 3 D. Poate acest subiect nu m-ar fi ineresat daca nu era NOUL.Prin faptul ca distinsul Director General al RomanieiFilm nu ar fi fost autorul acestui concept.Ce naste o concurenta REALA. Cu extindere cu inca 2o de asemenea locatii.Prin folosirea spatiului excedentar sau care se preteaza.Si cu un pret mult mai mic.Si de o tinuta !Oare,fiind martor la aceasta deschidere,ma intreb si va intreb,cati asemenea Romani de valoare are aceasta Tara dar care nu vor sa iasa in evidenta dupa dictonul, te bagi in troaca,te mananca porcii! Am sa mai aduc in discutie o problema foarte importanta.Sunt dator sa explic de ce postez si de ce am publicat cartea "Destin"Pentru ca cei care vin dupa noi sa cunoasca de la cei care au trait ISTORIA ADEVARATA!Nu de cea "fabricata de alde Cartianu si un "mare istoric" (Alex)care au fasait groaznic in "profundele"lor disertatii "istorice"care mai mult induce in eroare publicul larg.Aceasta si numai aceasta, este credinta ca ce fac nu e in zadar.Cu greselile,am mai spus-o, eu de formatie sunt Radiotelegrafist pe avioane,deci am ascultat 3o de ani si, asa cum am mai afirmat, nu am reusit sa ma mai indrept.Cei care ma accepta asa sunt cei pentru care voi posta in continuare, tocmai pentru ca ISTORIA NOASTRA , sa ramana CURATA!

Niciun comentariu: