miercuri, 20 iulie 2011

La trecutu-ti,mare....

mi-a venit in memorie poezia inaltatoare cand,cu mare fast  si un alai pe masura "Marele" nostru mic Prim Ministru a inaugurat Chinatown-ul.Aceiasi pravalie de furat ,dar in dublu exemplar.Am mai postat pe acest blog constatarile facute la o raze a Comisarilor.- Garzii Fionanciare.Mii de chinezi, primiti cu ospitalitatea tipica neamului nostru, aveau paravalii-date de investitori- cum se lamenta ieri la inaugurare cand nici un chinez nu avea casa fiscala de marcat, aveau tonete, si nu plateau nimic Statului Roman.Si asta de mai multi ani.Deci, eu ca un simplu tele, am inteles ca Demnitarul "incuraja" cu o veselie care, sa nu cobesc, il va costa , zsunt sigur "careiera" politicaDeoarece in loc sa incurajeze pe acestia sa ne livreze stift-uri,incaltaminte care te pricopseste cu o micoza de care nu scapi decat cu greu, si mare cheltuiala, ar fura mai putin si ar deschide fabrici sprijiite de Stat, si am da de lucru la Romanii care abia asteapta.Iata in ce ritm accelerat ne disatrugem prin noi insine.Mai ales ca aici, Cetatenii Chinezi nu mai sunt obligati sa aiba doar un urmas, ca in Tara lor, si sa vezi cum, in ritmul acesta nu vom mai avea nimic.Cum credeti ca ma simt cand vad, in Piata Bucur Obor, cum pensionari de toate gradele stau la rand sa "apuce" ceva, din ce arunca cei de la tonete si chinezii spagari vin cu bratele pline?Pamantul Tarii se vinde intr-un ritm dement, tot ce mai misca cu greu, e distrus de  blestemata "spaga"Inca de acum, cand ma urc in tramvaiul 21 am senzatia ca sunt in Beijing.Cu cei care se vor intoarce de unde au plecat, cu "lucraturile" Magiarilor care vor cu orice pret sa ne destabilizeze, oare ce altceva mai rau ne poate astepta?Mai putem vorbi de viitor?

Niciun comentariu: