miercuri, 27 iulie 2011

Simtul ratiunii...

ne aduce in stare de nebunie colectiva dupa faradelegile de la Deta.Rar mi-a fost dat sa vad o mai mare "efervescenta" in cu dai si lupta... ca in acest caz.Nebunia colectiva a tuturor Tv-urilor, incepand cu cea mai imunda.. si terminand cu a lu' "marele" turcescu secondat de comunistul rupt in fund, cristoiu.Dumnezeule, cand realizezi cati ciuvici si cristoi exista in aceasta Tara, cati"analisti" si bagatori de seama care-ti toaca timpul si nervii, mai ca iti vine sa faci ca strutul.Eu am gasit alta metoda.Nu ma mai dezlipesc de Discaveri, National Geografic si Animal Planet si stiti cum ma scol diminenata?Incercati si veti afla.In acest caz, daca toti ar face asa, am scapa de otrava ce ne este servita cu doza preconizata pentru ziua respectiva.Si acum sa trecem la "actualitati"Astazi se preconizeaza un puci antiguvernamental impotriva micului Boc , pus la cale de cei (majoritatea) care si-au cumparat drepturile si acum sunt dati in vileag si, mai mult, sunt amenintati cu organele competente.Inainte cu o luna postam adevarul despre George Costin.Ba am mai facut si o plangere penala.Am facut si o declaratie de presa care a avut ca rezultat ancheta ziarului "Adevarul"Stiti ce-mi pute in aceasta publicare? Faptul ca i-am expediat prompt completarea,  cu probele de rigoare autorului, cum a fost subjugat SSPR-ul de un alt impostor dovedit ca fost capitan de securitate,in prezent mare director in SSPR.Si Preda despre care am mai postat, a facut revolutia in doua localitati diferite, in acelasi timp si "inca" organele nu l-au intrebat de sanatate.Si tot director de 21 de ani la acelasi SSPR.Oare se va face curat inlaturandu-i pe acesti ticalosi?Va vine sa credeti ca acesti impostori mi-au facut plangere penala ca am indus Justitia in eroare, dupa 7 ani de judecati?

Niciun comentariu: