luni, 23 ianuarie 2012

Sa vezi si sa nu crezi...

Marea "trezire", Tara plina de protestatari, e un sentiment de bucurie pentru toti cei umiliti.Dar, dupa 1o zile de participare la protestele din Piata Universitatii, nu numai ca jurnalist, ci ca un OM cu o exzperienta de 22 de ani in ale mitingurilor si mitingistilor, constatarea si o analiza bazata pe probe,mi-a artat o situatie neverosimila.Au fost tentative de a "incaleca"piata din partea opozitiei, din parte "Noiii Drepte" prin incercarea unui membru al Asociatie Victimelor Mineriadelor  care, sub motivul instalarii unei statii de amplificare, voiau sa-si asigure controlul.Ar fi fost benefic intrucat ii cunosc pe cei din Asociatia de mai sus.Nu sunt violenti, ci sunt patrioti.Dar uimirea mea a fost totala cand, dupa consultarile cu  membrii din Asociatia 21 Decembrie "Piata Universitatii" avand asa cum am mai afirmat,experienta (ce poate fi constata pe blogul nostru ) a nefarsitelor marsuri si mitinguri de protest, am considerat ca TOTI cei care au stat neclintiti, indiferent de conditiile atmosferice, timp de 1o zile in Piata MERITA sa devina o forta politica.Am facut aceasta interventie printre zeci de participanti.Am fost consternat sa constat ca EI resping orice forma de asociere, de Comitet al Pietii, de coagulare in Miscarea Renasterii Nationale a Romaniei in care sa cooptam, prin intermediul blogului nostru,toate ORASELE CARE AU MANIFESTAT ALTURI DE NOI.Ar fi fost un ADEVARAT inceput al eliminarii ciumei rosii din viata politica.Ar ffost un mijloc de ne apara impreuna.Am inteles, tarziu, ca o parte dintre cei care protesteaza vin de la ora 15.oo se posteaza in locul unde sunt camerele TV, pentru a arta   celor cunoscuti ca au aparut la TV si sunt "CINEVA"Ma doare sufletul sa constat  ca narcisismul celor care tin cu orice pret la acest fapt, acopera adevaratii protestatari.Oare acestia se vor TREZI?Stapaniarea vrea dialog?Cu Maries ca reprezentant al Societatii Civile,stiut fiind ca este un impostor, ce "finalizare"pot avea aceste"dialoguri"?

Niciun comentariu: