vineri, 13 ianuarie 2012

Toboganul penal...

s-ia intrat in atributii.Ca Presedintele Basescu e cel mai mare fan al privatizarii cu orice pret,fie ca un lucru merge excelent(vezi cazul SMURD) fie ca poate genera ceva "gheseft" pentru bunastarea sa si a familiei(nu mai adaugam si prietenii...)cazul Rosia Montana.Cel mai grotesc sentiment a fost general cand Presedintele, care ne crede tampiti, ca s-o  ia pe dupa cires, a fost vehement in afirmatii pe mai multe posturi tv, ca SMURD-ul nu va fi privatizat, ca nu va fi dat unor golani!Dar NOI, care acum cunoastem maniera "de lucru" a susmentionatului, STIM ca asa va fi, dar NOI mai stim ca prin privatizare, SMURD-ul va fi distrus prin racolari si promisiuni (salariile nu pot concura) ca, prin presiuni, vor "executa" curse cu dedicatie,perdant fiind, EU, cetatean care, din aceasta CRIMA, nu mai am siguranta ca mai am O SANSA de viata.Pentru a masca si a abate opinia publica spre alte zari, a inceput in forta,o defilare la DNA a unor grei din viata politica si economica.Vio Hrebenciuc "eminenta cenusie a PSD"Ion Nicolae mare miliardar, etc sunt praf in ochi pentru a masca o "lovitura" de 4,5 miliarde din bugetul Sanatatii.Coplata, asigurarile medicale platite din nou, dupa ce am cotizat o viata intreaga, umilintele la care suntem  supusi trece si, ca orice minune, vor mai fi combatute cateva zile.In privinta scumpirii carburabtilor explicatia e una singura.Puterea a tabarat pe cei cu masini pentru a readuce banii negrii in ghearele lor, si cand nu va mai fi atat de multe auto pe strada, ATUNCI vom fi in criza adevarata!Si, din surse , DANSUL va fi indracit cand se vor deschide alte dosare OPOZITIEI.Pe mine unul, ma lasa rece acest fapt, intrucat am propus o solutie simpla ,cu cateva posatari inapoi, care ar fi curmat manevra ciumei rosii, SCOALA TU CA SA SED EU!

Niciun comentariu: