vineri, 29 iunie 2012

Divide et impera...

sau dezbina si stapaneste.Acest vechi dicton Roman mi-a dat sugestia postarii de fata.Pentru ca, dupa "meciul"Nastase care e pe duca, se aplifica dezbinarea cruda,criminala,irationala,ditrugatoare a ce mai palpaie din sufletul Romanilor.Adancirea criminala pentru suprematie a celor 2 aripi din fostul FSN in care gasim grupati securistii din jurul Presedintelui Basescu, impotriva vechilor politruci grupati in jurul batranului bolsevic Iliescu, nu aduc decat noi suferinte oamenilor simpli.Escaladarea acesteilupte pentru putere, rupe societatea civila, prin manipulare,o arunca intr-o ura in crestere,intr-o lupta pe viata si pe moarte impotriva "dusmanului"Cand vom constata ca aceasta e lupta "lor" nu a noastra,ne vom trezi si vom face constatarea dureroasA ca mai bine ne vedeam "de ale noastre"Veti spune ca sunt pesimist.Da,dar, prin semnalul dat de Magistrati in cazul Nastase, Vantu, Iacubov, Fenechiu,etc,etc,etc care vor urma,mi-am gasit noua tinta pentru care TREBUIE sa lupt.Impreuna cu camarazii mei vom fi alaturi de Magistrati deoarece EI sunt SINGURII garanti ai Democratiei.Am facut un mic sondaj in care intrebarea era"cine credeti ca minte in razboiul Basescu-Ponta?" Cel mai transant a fost,TOTI!Am fost socat sa constat ca securitatea mai are agenti in adormire pe tot mapamondul, care sar imediat in ajutorul unuia sau altuia(vezi plagiatul lui Ponta cu revista Nature si plangerea penala impotriva lui Ponta facuta din Japonia de MISTRETUL????Am dovezi la cele afirmate mai sus, cu un mare publicist de origine Romana din America.Inca o dovada ca NOI nu CONTAM pentru EI,ca suntem niste paria in Romania strabunilor nostrii care au udat-o cu sange pana sa vina distrugatorii ciumei rosii.Se aduce in discutie Piata Universitatii inceputa in Ianuarie si revendicata de cate ori e nevoie.Asa cum am mai spus,am participat din prima zi si pana la final si n-sm vazut protestand in baricada Intelectuali, cu exceptia lui Victor Socaciu.Tin la dispozitia oricui ma contrazice foto din toate zilele protestului.Nu credeti ca devine tot ma stringenta teza nostra cu A TREEIA FORTA?

Niciun comentariu: