marți, 26 iunie 2012

Scarba,greata, pe zi ce trece..

in chinuita noastra Romanie.Ne-am expus viata sanatatea,am redat Romaniei DEMNITATEA si LIBERTATEA dar n-am crezut ca vom ajunge sa traim cea mai marsava manipulare.Dincolo de "meciurile" in desfasurare(Ponta-Basescu si A.Nastase+restul aplaudacilor si contestatarilor),cea mai neagra manipulare a avut loc ieri,in Senatul Romaniei.Fiind de fata, cand a urcat la tribuna Vicepresedintele Senatului Senatorul Dan Voiculescu m-a facut sa ciulesc urechea.Ca, pentru faptul ca, la Comisie i-a fost respins un amendament la Legea dublarii pedepsei pentru evazionisti,ceva suna fals.Acelasi sentiment m-a incercat si seara tarziu,cand cautand ceva care sa-mi convina,am trecut peste Antena 3.La Gadea Senatorul mai mai sa dea in plans.De "grija" celor napastuiti.Ca lui ni-i convine CA ARE, dar moare de durerea suferintelor celor care NU AU.Am ramas pe post pana la finele emisiunii.Cand am deschis calculatorul in redactie,prima stire m-a lamurit.Senatorul nu a DEMISIONAT din cauza durerii pentru cei multi si neajutorati, ci pentru o chestie "lumeasca"Pe 29 Iunie,adica peste 2 zile avea termen la ICCJ.Il pastea soarta lui Nastase.Dar, sfatuit de avocati, si-a dat demisia, prin acest gest,ICCJ isi declina competenta in favoarea Tribunalului Bucuresti,vacanta judecatoreasca incepe cat de curand,cauza e aproape de prescriere si iata cum, prin acest gest,Senatorul isi prezerva acapararea unei averi din fondul de Stat.Pentru aceasta a fost si nominalizat si D.Constantin la Ministerul Agriculturii,pentru ca prin aceste 2 falii,nimic sa nu-i scape acestui Mogul.Nu credeti ca tot NOI avem dreptate cu a treeia forta ?Nu credeti ca este singurul MOD, PASNIC, SA NE RECUCERIM DEMNITATEA SI LIBERTATEA?

Niciun comentariu: