luni, 23 iulie 2012

inclestarea finala si speranta de...

dupa 29 Iulie.Pe 3o vom sti,prin constinta Neamului ADEVARAT, daca ne-am eliberat, sau ne vom scufunda tot mai mult.Am fost socat de similitudinea dintre Hitler si Basescu SINGURII care au murdarit flacara si spiritul curat.Grobiana "mai am una" spusa dupa ce "jucaria"i-a fost aruncata in Dunare la Orsova,a pecetluit ridicolul ridicat la rang inchipuit de "mare politician"In criza care se acutizeaza,incarncenarea beligerantilor a mai fost marcata de o "stangacie" a USL,care n-a gasit nimic mai bun de facut decat sa faca plangere penala impotriva a 15 "criminali"(Basescu+14 PDL-isti)Cand Europa e cu ochii pe noi,cand ADEVARUL despre lucrurile care se petrec sunt infierate de Oficialii UE.In batalia securisto-activisti, gafele trec dintr-o parte in alta, semn ca comunismul, e o cale ce nu duce nicaieri.Am vazut interferenta si imixtiunea unor personaje cheiie, care nu poit fi clintiti din posturi, deoarece ar sari Europa in ajutorul acestor sabotori.Cat rau au facut acestia in frunte cu T.Basescu,vom contabiliza DUPA.Dumnezeule,o naclaiala de declaratii gen "lovitura de Stat""se stinge flacara Democratiei in Romania,etc,etc,scl. Proteste"populare" stranse chinuit si carate cu autobuzele, adancirea prapastiei dintre sustinatori,foametea crancena ce ne asteapta sun date uitarii.Nimeni nu da atentie parjolului din Taracare ne v-a infomenta cumplit. .Acum conteaza "lupta".Imi aduc aminte cu nostalgie de anii 199o-1995,cand, in nesfarsitele marsuri si mitinguri,participantii scapati de Revolutie de conceptul "0mului nou" niste roboti iesiti din bezna dictaturii se comporta eroic fata de creierele spalate dupa 9o de cele 2 aripi FSN=PCR.Ca oservator neutru,ca jurnalist, nu pot sta neutru cand mi se hotaraste,in 29 Iulie, VIATA MEA.Merg,la prima ora la vot, pentru pune stampila pe DA.Sa plece toata mafia acoperita si crescuta cu migala de Basescu.Ca om de varsta treia,m-am cutremurat cand,suspendatul,cu un cinism care te infioara a anuntat,dispretuind 29 Iulie, ca v-a desfinta inca 1oo.ooo de paturi din 123.ooo existente.Nu credti ca a avut cinismul unui SS-ist?Intre trimiterea la gazare si trimiterea la moartea inceata, fara nici un sprijin,dupa ce ai muncit o viata intreaga, nu mai pot fi comenterii.CU DUMNEZEU INAINTE!!

Niciun comentariu: