miercuri, 18 iulie 2012

Istoria nu uita...

desfasurarea faptelor de la Revolutie incoace.Mi-a venit in minte acest fapt cand,in drumurile mele, am trecut si pe sosesua Kiseleff unde,timp de 47 de ani,s-a aflat Statuia soldatului sovietic,cerul Bucurestiului si al Tarii sprijinindu-se in varful steagului acestuia.Mi-a revenit in memorie prima parte a anului 9o cand,impreuna cu o mana de simpatizanti si cu macaraua neuitatului Gheorghe ((Gigi) Gavrilescu am dat jos statuile lui Lenin,Dr Petru Groza si, cel mai important moment,scoaterea din soclu a Statuii soldatului sovieti,simbolul cotropitorului,si transportarea lui in Cimitirul sovietic din Herastrau.Am redat Romaniei,prin aceasta actiune, DEMNITATEA de Stat LIBER si am DESAVRSIT LIBERTATEA cucerita in 21-22 Dec 89. Nu pot uita,puzderia de auto "Volga" ce ne-a urmarit fiecare miscare.Am depus statuia in alinire cu gardul cimitirului.Curiozitatea,dupa 22 de ani, m-a impis sa caut sa vad care e destinul actual al acestor simboluri(in cartea mea am expus pe larg fiecare ce a insemnat pentru NOI)Am luat camera si am facut o vizita la cimitirul militar sovietic din Herastrau.Statuia acesuia trona chiar la intrarea cimitirului,exact pe un soclu identic cu cel din Kiseleff.Am mers in Kiselef sa vad ce s-a ales de soclu fostului "locatar"Aici,stupoare, intr-o atmosfera de abandon,cu gresiile lipsa,soclu manjit de "mazgalitori",se afla o inchipuire de statuie,a unui cetatean Iranian ?????(n-am reusit sa descifrez ce si cum).M-am intrebat,ca citadin al Bucurestiului,daca PG Oprescu STIE de aceasta degradare intr-un spatiu de promenada,de masuri poate vom avea parte in mandatul urmator.O alta descoperire am facut-o in Parcul Plumbuita, unde am constatat ca Primarul Ontanu,marele comandant de O STI, a deszvelit statuia unui dictator din Asia Centrala.Cum nu ne mai mira nimic,cu toata convingerea,spre REFERENDUM.Oare Parlamentul va avea curajul sa voteze desfintarea pragului electoral pe care nici o Tara civilizata nu-l are/ v-a arunca manusa celor care blameaza fara sa vada adevarul si,NOI, pentru acest lucru am cerut DEMISIA D.lui Barosso deoarece ne-a lasat in ghiarele comunistilor si acum ne sufoca cu STATUL DE DREPT.Nimeni n-a luat in discutie aceasta deoarece "belgerantii" UITA de interesul romaniei, in fond interesul celor MULTI.

Niciun comentariu: