luni, 8 octombrie 2012

Cine se aseamana....

se aduna.Scriu aceste randuri tot cu problema DD si CONSECINTELE ei.Cred ca am fost singurul Partid, si initiativa de al revigora mi se pare de cea mai mare actualitate,care,pentru campania electorala din 1996,n-am cerut NIMIC de la oameni potenti financiar.Deoarece,se vede acest lucru de peste 22 de ani,daca vii la guvernare omul care te-a sprijinit TREBUIE sa-si RECUPEREZE "investitia"intreit sau...Noi am apelat la fiecare membru si simpatizant sa contribuie cu suma care poate.Si, in acst fel,nu mai eram DATORI nimanui, si nu mai aveam o sula-n coaste.Am mai scris pe acest spatiu ca tot noi am avut solutia simpla si eficienta impotriva MIGRATIEI POLITICE.O repet,poate ca cineva o v-a implementa.La propunerea candidaturii,prin regulamentul interior,se solcita celor inscrisi pe liste pentru a candida,DEMISIA IN ALB.Corelata cu alta masura,aceea ca pe lista erau trecuti nu unul ci trei candidati.Cand intra in functiune prima demisie in alb, care-l expulza instantaneu pe cel cate trada,urma cel de al doilea de pe lista.Asa si cu al treilea.Apoi,daca toti erau tradatori,se initia alegeri PARTIALE pentru colegiul in impas.Dar,sa revin la DD.A facut cea mai mare greseala prin a sustine,cu orice prilej, CA ARE OAMENI GREI IN SPATE.Trebuie sa fii ultimul "incoerent" sa nu intelegi ca SPRIJINUL nu e PE GRATIS.Deci DD numai grija poporului NU O ARE.Dar cea ma josnica trasatura e ca EL DISPRETUIESTE pe cei care,inca il mai insotesc.Am mai scris cu cateva postari inainte ca DD se VREA in puscarie, pentru a deveni EROU.Speculand,cum a afirmat,predilectia Romanilor pentru cei urgisiti.Pronosticul meu pentru 9 Dec,Partidul lui DD v-a trece cu opinteli mari de pragul electoral.Pentru cazul ca DD v-a candidat la Presedintie avem DOVADA imbogatirii ilicite a acestuia,OMERTA care i-a adus atatea milioane si tot aceasta il "pasuieste"cu datorii incredibile la bugertul statului.Jocurile abia acum incep in profunzime.Pana acum n-a fost decat CIRC!

Niciun comentariu: