sâmbătă, 13 octombrie 2012

Durerea,ca chestie (2)...

Am spus ca am inceput tratamentul.Am fost uimit sa constat ca toata batalia a fost organizata in cele mai mici amanunte.Daca am fost luat pe sus la diverse controale si consultari,cel mai mult am fost impresionat de D.na Dr.Ioana Tudor, Medic Primar.Cu aceasta ocazie a inceput admiratia mea pentru D-Sa.M-a controlat cm cu cm, dicta valorile scurt,dar cel mai mult m-a sacait gelul acela vacos si rece.Al doilea soc a fost cand,speriat de ce se poate intampla ca nu am novo,mi-a spus scurt"stai linistit,stim ce facem" Si,intradevar, la pranz am primit mai multe "sparturi" de pastile si am constat ca au fost atat de precis calculate,incat mi-a folosit si la diagnosticul pt. care am fost internat,dar si faptul ca n-am intrat in sevraj.Concluzia?Distinsa D.na Dr Ioana Tudor e DESAVARSITA.Mai adaug ca am aflat faptul ca n-a vrut,cand a fost la Londra, sa ramana,chiar daca oferta era de 1/1o la cat de jalnic castiga aici.Si pentru acest fapt,respectele mele,D-na.Acum am sa continui cu Ilie si ale lui patimi.Am adus in discutie pe fica acestuia,Daniela.Ec-Contabil, si-a abandonat serviciu,casa, masa,si,de 63 de zile vegheaza la capatul patului 3/4 chinurile "taticului"Devotamentul acesta,fara egal,m-a dus cu gandul la ticalosii care, pentru a fura si destanbiliza aceasta Tara,ivrajbeste tatal contra fiu,mama contra fica,invrajbirea aceasta aducandu-ne in pragul colapsului.Atenta la oric gest,evitand sa intre in polemica cu parintele pe care il protezeaza cu atata daruire, pe mine unul m-a apucat bucuria sa vad ca VALORI milenare ale Nemuui nostru, atat de chinuit,INCA mai exista.Inca un episod ,petrecut marti spre miercuri.Pe la orele 23,oo, neavand somn am iesit pe hol.Dinr-o data am simtit ca trag aer CURAT in plamani.Ce se intamplase?Omul bolnav,a dat vanturi.Inauntru nu am sesizat.Ca sa contracarez acest fapt,am crapat fereastra si am intredeschis usa de pe hol.Si acum singurul moment care a detensionat total atmosfera din salon.Surorile de serviciu,care sareau la cel mai mic incident,pentru al alina pe Ilie,il tachinau gen,-nu ma iubesti si tu putin,hai spune-mi...Ilie a scos un nu scrasnit.Glumeata, care incerca sa-i distraga atentia de la intepat pentru analiza a continuat,spune-mi nu ma inbesti delor,de ce?Si raspunsul a venit ca o bomba"pentru ca ai curu mare"A fost un ras general de descatusare.Cat priveste acest cuplu extraordinar,am incuvintarea prietenului meu,marele Regizor si Scenarist, Alecu Croitoru. sa fac un cadru pentru un scurt metraj.In cazul Distinse Doamne,Ioana Tudor, inainte sa revin in spital,am aprins o lumanare la BisericA Olari,pentru mama acestei finte pe care a nascut-o ca sa MA SALVEZE!Si ACUM,inapoi,in INFERN!

Niciun comentariu: